וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסנובים נוטים להמשיך עם קלינגר: "שיחקנו עם שחקני ליגה לאומית"

19.12.2021 / 7:00

הביקורת על המאמן גוברת אחרי ההדחה מהגביע, האוהדים שאיבדו סבלנות חיכו מחוץ לחדר ההלבשה, אבל בקבוצה מבינים שדרוש מקצה שיפורים בסגל: "אם לא יגיע בלם איכותי, יהיה קשה לעלות לפלייאוף העליון". קלינגר ביקר את השחקנים: "אולי הם לא עומדים בלחץ"

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

בהפועל תל אביב רצו להאמין שרצף התוצאות הרעות מקרי, אבל אחרי ההדחה אמש (שבת) מגביע המדינה עם הפסד 3:1 לבני יהודה, כולם כבר מודים: "יש משבר רציני. יותר מדי משחקים אנחנו לא מנצחים, והבעיה היא שהרבה שחקנים יחסרו גם במשחקים הקרובים. אוי ואבוי אם לא נחזור להביא נקודות נגד אשדוד וקרית שמונה".

כ-100 אוהדים חיכו בסיום מחוץ לחדרי ההלבשה ומחו נגד הבעלים, השחקנים והמאמן והתעמתו עם המאבטחים. כשהאוהדים הבינו שהאחים ניסנוב כבר עזבו את האיצטדיון, המחאה פוזרה.

שחקנים בקבוצה לא חסכו ביקורת על הסגל, ואמרו: "תסתכלו על השחקנים ששיחקו היום ותראו כמה מהם ברמה של ליגה לאומית. אפשר לספר סיפורים, לייצר ציפיות, אבל מה היה לנו על המגרש או בסגל שיותר טוב מבני יהודה? הגיע הזמן שיבינו את זה לקראת ינואר".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אריאל שלום
לאוהדים נמאס. קלינגר אתמול בבלומפילד/אריאל שלום

עיקר הביקורת הופנתה אתמול למשחק ההגנה ולבלמים קולו וטראורה. "כל הזמן אומרים שטראורה חלש ולא שמים לב שגם קולו לא פוגע. הוא רע מאוד כבר תקופה ארוכה, אבל אין ברירה אלא לשחק איתו כי גוטליב לא כשיר ואין עוד בלם", אמרו שחקנים בקבוצה. "זה מה שיש, אם לא יגיע בלם איכותי בינואר, לא נשתפר ואולי לא נעשה פלייאוף עליון".

במקביל, כאמור, גם רשימת הפצועים הולכת ומתארכת. אתמול נעדרו אדי גוטליב, דורון ליידנר ודני גרופר, ועדיין לא ברור אם מישהו מהם יהיה כשיר לאשדוד בשלישי. שלומי אזולאי הקשר ייעדר לפחות עוד שבועיים, ואתמול הצטרף לרשימה פארליי רוזה שצפוי להיעדר בשבועות הקרובים בשל מתיחה בשריר. בשלישי ייעדר גם דן איינבינדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מי שיחזרו הם המוצהבים עידן ורד (שאמור לקבל הרבה יותר קרדיט במשחקים הקרובים) ושי אליאס.

כמובן שגם הלחץ על ניר קלינגר הולך וגובר. האחים ניסנוב בחרו להתנתק אתמול אחרי ההפסד, אבל נראה שלא יקבלו החלטה דרמטית לגבי המאמן. קלינגר אמר בסיום: "לא משנה מי לובש את החולצה של הפועל תל אביב, למשחק כזה מגיעים אחרת. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שכל אחד מחוייב לעשרות ומאות אלפי אוהדים, יש כאלה שהגישה שלהם שונה ויש כאלה שאולי לא עומדים בלחץ. לכן נצטרך לעשות את החשבון בצורה עניינית וקרה כי רק כך יוצאים ממשברים. צריך לדעת להיות חזקים , להתרומם ולעבוד עבור האוהדים שמאוכזבים. מאמן צריך להגיד את האמת, לא להתחבא מאחורי קלישאות ותירוצים. האחריות והתפקיד שלי זה לנשום עמוק ולהרים את הקבוצה".

שחקני הפועל תל אביב מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, שלומי אזולאי. אריאל שלום
הבעיה היא ההגנה?/אריאל שלום

קלינגר הוסיף: "אני בטוח שנעשה שינויים בינואר, כמו שבשנה שעברה ידענו לעשות. לפעמים לא צריך כל כך הרבה, אני חושב שאתמול לשחק ללא 6-7 שחקנים הרכב זה לא קל. הקריאות של הקהל? אני מסכים איתם בכל מילה, אני חושב שברור שתמיד האחריות היא של המאמן, אבל אני אף פעם לא מרים ידיים, להיפך, זה מאתגר אותי ואני אתמודד עם זה".

קלינגר התייחס גם לפצועים: "הגלגל נמשך. ככל שנעדרים יותר שחקנים, העומס נופל על שחקנים אחרים כמו דן איינבינדר, בן ביטון או אושר דוידה, שעולים פצועים ונכתשים. בגלל שכלכלית לא יכולנו לבנות סגל מאוד רחב, ניסינו לסגור פינות עם שחקנים צעירים, אבל עם עוד פציעה ועוד מוצהבים, הדברים משפיעים. היינו במשחק, אבל יש תקופות שהכל הולך הפוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully