וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה יזדקק לניתוח, גורם בסביבתו: "פציעה נדירה וקשה"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 12:03

המגן סובל משבר תלישה ופגיעה בגיד הארבע ראשי. יחליט ביחד עם המועדון האם יעשה ניתוח בארץ או בחו"ל. במכבי חיפה יבדקו האם אפשר יהיה לצרף את מאוויס צ'יבוטה מלודוגורץ. איתמר ישראל ויובל אשכנזי עשויים לעזוב

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

מגינה של מכבי חיפה, טאלב טואטחה, ייאלץ לעבור ניתוח לא פשוט בשל פציעתו. המגן סובל מפציעה של שבר תלישה, פציעה נדירה מאוד בעולם הספורט, שבה הגיד של השריר הארבע ראשי נפגע משמעותית וכן ישנה פגיעה בסוג פציעה כזו גם בעצם. המשמעות היא שהוא כעת יהיה מחוייב בניתוח על מנת להחלים, כאשר גם זמן ההחלמה ארוך במיוחד וספק גדול אם יוכל לשוב העונה.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ANP Sport, GettyImages
פציעה מתסכלת ולא פשוטה. טואטחה/GettyImages, ANP Sport

גם אם טואטחה כן יחזור העונה, יהיה מדובר בחזרה לפלייאוף העליון בלבד ולא לפני. בחיפה כמובן יעמדו מאחורי המגן ויעניקו לו את כל התנאים, כאשר המגן והצוות הרפואי יצטרכו להחליט האם הניתוח ייעשה בארץ או שמא הוא יישלח לחו"ל לבצע את הניתוח.

גורם בסביבת השחקן המעורה בפרטים אמר: "זו פציעה נדירה וקשה מאוד. ברור שטאלב יעשה הכל כדי לחזור כמה שיותר מהר אבל כרגע הדבר הכי מעניין זה שהניתוח יצליח ויהיה אפשר להתחיל בשיקום".

עוד בוואלה!

טאלב טואטחה ייעדר לפחות שלושה חודשים, יחזור רק לקראת סוף העונה

לכתבה המלאה
שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה. Marc Atkins, GettyImages
מהירוק של לודוגורץ לירוק של מכבי חיפה? צ'יבוטה/GettyImages, Marc Atkins

בעניין אחר, בקבוצה רוצים להתחזק בחלון ההעברות של ינואר, אך לשם כך יהיה צורך בשחרור שחקנים. איתמר ישראלי צפוי לעזוב, כאשר הוא מחפש גם קבוצות בחו"ל. גם יובל אשכנזי עשוי לעזוב. בחיפה היו רוצים מאוד לראות את מאוויס צ'יבוטה מגיע לקבוצה, אך מבינים שעסקה כזו עשויה להיות מורכבת מאוד. בכל מקרה, בקבוצה יבדקו האם אפשר יהיה לצרף ובאלו סכומים את השחקן, שכידוע לא נחשב לזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully