וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששוחרר למעצר בית: חוגג הגיש תלונה בגין סחיטה באיומים

16.12.2021 / 16:15

בעלי בית"ר ירושלים טוען כי גורמים עבריינים מאיימים לחשוף תמונות שלו אם לא ישלם. חשש במועדון משחרור שחקנים רבים אם לא יהיה סיוע בינואר, כשהמשקיעים האמריקאים טרם הגישו הצעה וגם עבור שועה או זרגרי לא הגיעה אחת כזו

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, ששוחרר לפני יומיים למעצר בית, הגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים. למעשה, חוגג טוען כי נסחט ואוים שייחשפו תמונותיו במקרה שלא ישלם סכום מסוים לגורמים עבריינים, והגיש תלונה במשטרה. חלק מהאיומים החלו עוד כשחוגג שהה במעצר בהדרים.

משה חוגג ביציאה מהמעצר, בדרך למעצר בית. חומרים במסגרת פול ערוצים, מערכת וואלה!
רק שוחרר והגיש תלונה במשטרה. משה חוגג/מערכת וואלה!, חומרים במסגרת פול ערוצים

בתוך כך, בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק הגביע מול הפועל עפולה ביום ראשון כאשר המאמן יוסי מזרחי לא מקל ראש ביריבה ואמר לאנשי המועדון: "אנחנו בהרכב חסר ובקושי מבקיעים שערים, מי אנחנו שנזלזל בהם? אם לא נתייחס ברצינות נדאג לעוד סינדרלה".

מי שייעדרו הם אוראל דגני הפצוע, אופיר קריאף ומקס גרצ'קין המוצהבים ומרקו ינקוביץ' המורחק. עוזיאל פרדו ועומר לקאו אמורים לקבל דקות משחק, כשגם בהתקפה אמורים להתבצע מספר שינויים וייתכן שריצ'מונד בואצ'י יפתח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא מזלזל בהפועל עפולה. יוסי מזרחי/מאור אלקסלסי

מעבר למשחק, הדאגה הגדולה של בית"ר היא בעיקר בצד הכלכלי, כאשר חודש דצמבר מוגדר כקריטי ובמועדון מקווים כי יימצאו בו פתרונות. נכון לעכשיו אין הצעה ראויה לרכישת אביאל זרגרי או ירדן שועה, אך גם מכירת אחד מהשניים לא תהווה פיתרון לסיטואציה. למעשה, הכדור נמצא כעת בידיים של משה חוגג, שיצטרך לקבל החלטה האם הוא מסייע כלכלית לסיים את העונה בכבוד, או שבינואר הקבוצה תתחיל לשחרר שחקנים.

גורם במועדון הסביר כי "באםם החל מינואר לא יהיה סיוע כלכלי כלשהו, אז המצב יהיה רע מאוד וככל הנראה ניאלץ לשחרר שחקנים, הרבה שחקנים". התקוה בבית"ר היא שהפיתרון יגיע מכיוון חוגג או רוכש אפשרי, אך בשלב זה, כל עוד חוגג דורש דמי העברה עבור הקבוצה, אין רוכש באופק.

בנוגע לקבוצת המשקיעים האמריקאים, הם הביעו רצון מספר פעמים, ביקשו את כל הפרטים וחזרו על דרישות לפרטים נוספים, אך עדיין לא מסרו תשובה. לא מדובר באוהדי בית"ר או בחובבי כדורגל, אלא באוהבי ירושלים שרוצים לסייע ולייצר מרקם ערכי טוב בעיר, אך גם במקרה הזה, עדיין לא הוגשה הצעה כספית לרכישת הקבוצה.

אלי טביב. יונתן זינדל/פלאש 90, אתר רשמי
משה חוגג לא מוכן לשמוע על חזרה שלו. אלי טביב/אתר רשמי, יונתן זינדל/פלאש 90

כמו שזה נראה כרגע, האופציה הכי ריאלית עבור בית"ר היא חזרה של אלי טביב. הבעלים לשעבר ייקח את הקבוצה רק במקרה שיקבל אותה ללא תמורה וייקח עליו את ההתחייבויות, כשרק בעונה הנוכחית הוא יצטרך להוציא 10 מיליון שקלים מכיסו. נכון לכתיבת שורות אלה, משה חוגג לא מוכן לשמוע על אפשרות כזאת, אך הדברים נזילים ובאם לא יימצא רוכש בחודש הקרוב, גם תרחיש שכזה יהיה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully