וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל מחנה יהודה הנציחה את כוכביה המיתולוגיים

15.12.2021 / 20:01

הקבוצה ששיחקה בשנות ה-60 בליגה הבכירה חשפה את שדרת הכוכבים" בטקס חגיגי בנוכחות ראש עיריית פתח תקוה ושחקני עבר

צפו בכל שערי המחזור ה-13 בליגת העל/ספורט1

הפועל מחנה יהודה, היא אחת הקבוצות הוותיקות בליגת העל. היא נוסדה בשנת 1939, ובשנת 1965 העפילה לליגת העל (אז הליגה לאומית) שם שיחקה 3 שנים. הערב (רביעי) הקבוצה המשחקת בליגה ב' קיימה אירוע הנצחה ל-12 כוכביה הגדולים ביותר וחנכה את "שדרת כוכבי הפועל מחנה יהודה" בנוכחות ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, נציג מרכז הפועל וההתאחדות לכדורגל, מיכאל וייסמן ויו"ר העמותה ד"ר אמנון מעבי.

כ-700 אנשים נכחו באירוע, בהם שחקני עבר של מחנה יהודה לדורותיה ושחקנים מהפועל פתח תקוה. 12 כוכבי העבר אשר נבחרו לשדרת הכוכבים הם: משה גמליאל, שלמה בן דוד, שלמה צ'ובי שרעבי, מאיר מיס כהן, ציון אהרוני, עוזיאל ביטרמן, צבי אופנהיים, אלקנה שמן, יוחאי אהרוני, בני רצון, יגאל רצאבי, זכריה רצאבי.

צביקה אופנהיים, שחקנה לשעבר של הפועל מחנה יהודה. באדיבות הפועל מחנה יהודה, אתר רשמי
"אירוע מרשים לדורות הבאים". צביקה אופנהיים/אתר רשמי, באדיבות הפועל מחנה יהודה
שחקן הפועל מחנה יהודה לשעבר יוחאי אהרוני. באדיבות הפועל מחנה יהודה, אתר רשמי
"היו לנו אוהדים בכול הארץ". יוחאי אהרוני/אתר רשמי, באדיבות הפועל מחנה יהודה

ראש העיר רמי גרינברג: "הוקרה לשחקני העבר אשר פתחו מעגל חיים לשכונה. דרכם במחנה יהודה, הם הציבו את דרך החיים והכיוון לעתיד".

יוחאי אהרוני: "בתחילת שנות ה-60 ביקרו בישראל קבוצת סנטוס עם פלה ונבחרת ברזיל. מה שהם עשו על המגרש גם אנחנו עשינו ולכן זכינו לכינוי 'הברזילאים'. ברזיל מחנה יהודה. היו לנו אוהדים בכול הארץ".

יו"ר העמותה אמנון מעבי: "האירוע הוא חוב מוסרי לכוכבי העבר, ומחווה לעצמינו ולדורות הבאים. שחקנים רבים היו זכאים להיכלל בשדרה, אבקש מעט צניעות לדור שהותיר חותם על שכונת מחנה יהודה והמדינה כולה".

השוער משה גמליאל: "אין קבוצה ששילהבה את הדמיון כמו הפועל מחנה יהודה. שיחקנו כדורגל שהצית את הדמיון. הזמן עבר במהירות, אבל כך זה בחיים".

מאיר מיס כהן: "הדשא שעכשיו גדל על המגרש, הוא מהזיעה והדם שניגר מהשחקנים במאמץ של הנשמה והלב. עצוב כי חלק מהשחקנים בשדרת הכוכבים בהם שלמה בן דוד, שלמה שרעבי, ציון אהרוני, אלקנה שמן, יגאל וזכריה רצאבי הלכו לעולמם".

צביקה אופנהיים: "ימי התום היפים ביותר ששחקן כדורגל רוצה לחוות היו בהפועל מחנה יהודה. אירוע מרשים לדורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully