וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בהפועל חיפה: תורג'מן ייעדר עוד 2-3 שבועות

15.12.2021 / 15:40

החלוץ עדיין לא יכול לשוב לפעילות מלאה, לויטה עשוי לחזור אחרי משחק הגביע. הישג למועדון בבית המשפט, שקבע דיון נוסף רק לאוקטובר בנוגע לדרישת ההסתדרות לפינוי מאצטדיון קריית חיים

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

בהפועל חיפה מתגעגעים מאוד למלך השערים של הליגה עד כה, אלון תורג'מן, שנעדר במחזורים האחרונים והותיר את הקבוצה חסרת אונים, כך נראה לפי התוצאות. בחיפה קיוו שתורג'מן יחזור כבר בשלב הזה אך לפי גורמים המעורים בדברים ההערכה של הצוות הרפואי היא שתורג'מן ייעדר גם במחזורים הקרובים ויחזור רק בעוד שבועיים עד שלושה.

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה זקוקה לו. תורג'מן/מאור אלקסלסי

החלוץ ממשיך בשיקום אך עדיין לא יכול לחזור לפעילות מלאה כשבמועדון מקווים שאכן יהיה מדובר רק בשבועיים ולא מעבר לכך. מי שעשוי לחזור כבר במשחק מול מכבי נתניה הוא אוהד לויטה, כאשר במשחק הגביע מחר מול הפועל כפר סבא ימשיך טל בומשטיין לפתוח בין הקורות.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה: "אי אפשר לקחת לנו את הדברים היפים שעשינו בסיבוב הראשון"

לכתבה המלאה
אוהד לויטה, שוער הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עשוי לחזור למפגש מול נתניה. לויטה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, במועדון מעודדים מהחלטת בית משפט השלום שלא לקבל את הדרישה של ההסתדרות לפנות את המועדון מייידית ממתחם קרית חיים. כזכור, בהסתדרות טענו שתקופת החכירה למועדון הסתיימה ודרשו פינוי מיידי של משרדי המועדון ושל הפעילות המתקיימת במתחם קריית חיים והדבר הגיע לדיון משפטי.

אתמול (שלישי) התקיים דיון בו דרשו בהסתדרות פינוי מיידי אלא שהשופטת המליצה לצדדים ללכת למגשר. בהסתדרות לא אהבו את הרעיון והשופטת החליטה שהדיון הבא יתקיים רק באוקטובר 2022 ועד אז לכל הפחות במועדון ימשיכו במתכונת הנוכחית וישתמשו במתקן בקרית חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully