וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג שוחרר למעצר בית. אביו: "סומכים עליו, יהיה טוב"

הבעלים של בית"ר ירושלים ישהה בביתו בהתאם לסיכום בין עורכי דינו לחוקרי המשטרה. עוד לפני כן, נלקח הבוקר לחקירה נוספת. חוגג חשוד בשורה ארוכה של עבירות מין ועבירות כלכליות

בווידאו: משה חוגג משתחרר למעצר בית/מערכת וואלה!

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, שוחרר היום (שלישי) למעצר בית אחרי קרוב לחודש. חוגג נעצר ב-18 בנובמבר ביחד עם כמה אנשים נוספים, והוא משמש כחשוד המרכזי בפרשת "המשחק הגדול". איש העסקים נחשד בשורה של עבירות כלכליות ועבירות מין, מעצרו הוארך כמה פעמים והיום הוא כאמור שוחרר למעצר בית בן 30 יום בהתאם לסיכום בין עורכי דינו לחוקרי המשטרה. אגב, עוד לפני כן, חוגג נלקח היום מהמעצר בכלא הדרים לחקירה נוספת.

בשיחה עם 103FM, אמר אביו של איש העסקים, אלי חוגג: "אנחנו סומכים על הבן שלנו ועל בורא עולם, הכול יהיה טוב". חוגג עצמו סירב לדבר עם התקשורת, מיהר להיכנס לרכב שהמתין לו ולנסוע לביתו.

אתמול, טרם שחרורו, אמרו גורמים בכירים במשטרה כי התיק הכלכלי בפרשה, הוא סבוך, מורכב וחדשני מאוד. אולם הגורמים מתעקשים כי החשדות נגדו מתחזקים. הם מספרים על מהלך החקירה הסבוך נגדו. לדבריהם, התיק הזה נולד כתיק כלכלי, יאח"ה (433) לא הייתה נכנסת לחקירה שעיקרה בעבירות מין.

"נקלענו לתיק עבירות המין", סיפרו, "נקלענו לפרוץ החקירה הזו מכיוון שהתקבל מידע מבוסס בדבר כוונה של חלק מהחשודים המרכזיים לעזוב את הארץ, חלקם כדי להימלט מאימת הדין. זו חקירה בינלאומית. הוצאנו חיקורי דין לארבע מדינות בשלוש יבשות, כדי לחזק את העבירות מכל הסוגים. גם עבירות המין וגם עבירות כלכליות. שום קושי לא מסתמן בחקירה הזו. זה יקח זמן. היקף עבירות ההונאה: 290 מיליון דולר בארבעה מיזמים - זה היקף העבירות בתיק הכלכלי. יכול להיות שנמקד את התיק בפחות מיזמים ובסכום נמוך יותר למען קידום החקירה".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. אילן אסייג, הארץ
החקירה נמשכת. חוגג היום/הארץ, אילן אסייג

עבירות המין החמורות שבהן חשוד חוגג הן איסור צריכת מעשה זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

החשדות החמורים נגד חוגג עלו לאחר שלטענת המשטרה הגיעו אליה סרטונים רבים ממצלמות נסתרות מדירה במרכז הארץ, שם רואים צעירות במצבים אינטימיים שהתארחו בדירה עם מקורבים לאיש העסקים. בנוסף, כמה נשים הגיעו ליחידה הארצית לחקירות הונאה וטענו כי חוגג פגע בהן מינית ואף ניסה לכפות את עצמו עליהן.

חוגג גם חשוד בשורה של עבירות כלכליות: איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully