וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "בפעם האחרונה לא היה נעים לצאת מכאן, היום אין שמח ממני"

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 11:09

קרית שמונה חזרה עם ניצחון מאשדוד, אותו מקום בו מאמנה סיים את עבודתו בבית"ר ירושלים. שבירו: "אנחנו בתהליך טוב"

תקציר: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

שלושה ניצחונות רצופים, בריחה מרשימה מהתחתית ואנרגיות של דרך חדשה, כל אלה מלווים את תחילת הדרך של סלובודן דראפיץ' בקרית שמונה, כשאפילו הוא מודה שלא ציפה לרצף כזה. אתמול דראפיץ' הוליך את קרית שמונה ל-0:2 באשדוד, באצטדיון בו סיים את דרכו כמאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם איתמר שבירו. לירון מולדובן
פתאום קרית שמונה בצמרת/לירון מולדובן

דראפיץ' סיפר לאחר המשחק: "בפעם האחרונה לא היה לי נעים לצאת מכאן, היום אין יותר שמח ממני. אני לא יודע מה לא עבד ומה עובד עכשיו, מקבלים את הסחורה ומנסעם להתמודד. יש שחקנים חסרים, אבל זאת הזדמנות לאחרים שמרוויחים את זה. הגעתי עם 8 נקודות במקום האחרון ומאוד חששנו, כרגע מנסים לצאת מהמצב הזה".

המאמן הוסיף: "לפני המשחק אמרתי להם שכל השחקנים הצעירים של אשדוד היו במצב שלהם לפני שנתיים והיום הם בנבחרות. יש רוח לחימה שאנחנו מנסים להכניס, שנהיה קבוצה שקשה נגדה, אחרי זה נחפש כדורגל, אין סודות".

המאמן סיכם: "הכדורגל הפכפך, יכול להיות שבשבוע הצפוף של שלושה משחקים ניפול ונוריד את הראש. כל משחק קשה ויכול להחזיר אותנו אחורה".

איתמר שבירו שכבש צמד: "אנחנו בתהליך טוב, 9 מ-9, להחזיר למועדון על כל מה שנותנים לנו. ברמה האישית דיברו איתי הרבה על ק"ש, זה בית חם, אנשים מדהימים וגם נותנים תוצאות. אני מאחל לבאר שבע בהצלחה אך מתרכז רק בקרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully