וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "חייבים שלוש נקודות נגד נוף הגליל, גם בשיניים"

12.12.2021 / 8:39

האדומים מתכוננים לשני משחקים מכריעים, כולל הדרבי: "אם נביא 4 נקודות נוכל להתחיל לפנטז על יציאה מהאזור המסוכן"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל ירושלים מפנימה כי בסיבוב השני היא תצטרך לצבור הרבה יותר נקודות בכדי לעלות אל מעל הקו האדום. אחרי משחק הגביע נגד מכבי חיפה, האדומים-שחורים ישחקו בליגה נגד הפועל נוף הגליל ובית"ר ירושלים, שתי הקבוצות שמדורגות מעליהם בטבלה נכון להיום. "אם נביא 4 נקודות משני המשחקים האלה, נוכל להתחיל לפנטז על יציאה מהאזור הזה", אמרו.

במועדון מבינים שמשחק הבית מול נוף הגליל הוא הזדמנות שלא תחזור ואמרו: "קשה מאוד בכל משחק, אבל בבית מול נוף הגליל צריך בשיניים לייצר 3 נקודות. זה גם ירים אותנו בטבלה וגם ייתן ביטחון לקראת בית"ר, שזה משחק שאנחנו חייבים להחזיר לקהל על מה שקרה בדרבי האחרון".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
עדיין עמוק בתחתית. אריה/דני מרון

המאמן זיו אריה אמר בסיום: "זה לא רלוונטי באיזה מקום אנחנו, בסוף העונה זה מה שיקבע. לפעמים אנחנו עדיפים על היריבה 90 דקות, לפעמים 45 דקות, לפעמים 60, סיבוב ששווה 15-16 נקודות בקלות, אבל מצד שני הנקודות לא מספיקות, להישאר בליגה צריך יותר גולים ויותר נקודות".

המאמן הוסיף: "מראש ידענו שאנחנו הולכים לעונה קשה, ידענו שנילחם על הישארות, הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה עם הרבה צעירים שלא היו בליגת העל בכלל. אם הקבוצה תישאר חזקה בגישה ותישאר בכדורגל הזה יבואו יותר נקודות, ננסה להוסיף 2-3 שחקנים שיעזרו לנו, בעיקר איכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully