וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי ערך אימון ואסיפה: "הדבר הכי מסוכן זה שיהיה לכם אליבי"

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 12:22

המאמן החדש ישן חזר לבית וגן והרביץ תורה בשחקנים: "אתם תתמקדו בלהיות שחקני כדורגל ואני אקח אחריות על הכישלונות". אלי אוחנה: "תפנימו שאנחנו בית"ר ירושלים"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

עידן חדש ישן בבית"ר ירושלים: יוסי מזרחי העביר היום (שישי) את אימון הבכורה שלו כמאמן הקבוצה יחד עם גל כהן. מזרחי, שהגיע בשעה מוקדמת לבית וגן, שוחח עם הצוות שלו אותו הוא מכיר כבר מהעונה הקודמת. לאחר מכן שוחח מזרחי עם השחקנים וערך גם מספר שיחות אישיות.

"יושבים מולכם אלי ואני, שעברנו דבר או שניים במועדון הזה, ותאמינו לי שזאת לא התקופה הכי קשה שהיתה כאן. ולמרות זאת, ידענו להתעלות, להביא הישגים, ולנתק את עצמנו מהכל. כולכם מסוגלים לזה ותפנימו את הסיטואציה הזאת כי אני לא מתכוון לרחם עליכם לרגע. הדבר הכי מסוכן זה שיהיה לכם אליבי. כן, יש בעיה עם הבעלים, עם פציעות, עם עתיד המועדון. כל זה יכול לשמש אתכם, אבל זה הדבר הכי גרוע. אתם תתמקדו בלהיות שחקני כדורגל, ואני מסיר מכם את האחריות".

יוסי מזרחי עם גל כהן באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הבוס חזר. יוסי מזרחי באימון עם גל כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"תשחקו כדורגל, אני אקח את כל האשמה בהפסדים ואתם תיקחו את התהילה בניצחונות. אבל אני לא אקבל פה אנשים שעושים לעצמם הנחות. מבחינתי שחקן שיורד מכר הדשא לא יבעט בדברים, לא יתעסק בכלום חוץ מללחוץ את היד לחבר שלו לקבוצה. מי שיחליט לנהוג אחרת וישתולל יראה איך זה לעלות מהספסל או להיות ביציע.

"לקחתי את המשימה הזאת כי המועדון הזה חשוב לי, האגודה הזאת היא מעל הכל. יש לנו משימה שמתחילה כבר ביום שני הקרוב בחיפה, ולוח משחקים צפוף בתקופה הקרובה. כולם פה יתיישרו לפי הדרך שלי ושל גל. אתם תכבדו את החוקים ותכבדו אחד את השני כאן".

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסי מזרחי באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

היו"ר אלי אוחנה אמר בפתיחה: "נפרדנו ממאמן נהדר שאם היה רוצה היה ממשיך, אבל החליט שלא. עם כל הקושי שבדבר, עכשיו אנחנו עומדים כאן עם אישיות לא פחות גדולה. לאורך כל הזמן יוסי היה המועמד היחיד שלי לתפקיד ומאוד שמחנו שהוא הסכים לכך. הרבה מאוד שחקנים כאן צריכים להוכיח את עצמם, וכולכם צריכים להבין שאנחנו קודם כל נחשוב כמו קבוצה שצריכה לאגור נקודות. תפנימו ותכניסו לראש - אנחנו בית"ר ירושלים. זה לא משהו שהולך ברגל ואין שום תירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully