וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיבה שאנחנו אוהבים כדורגל וספורט": השר נפגש עם נבחרת קטועי הגפיים

9.12.2021 / 23:10

חילי טרופר נפגש במתחם חודורוב עם הנבחרת ועם נציגי הפועל תל אביב והמנכ"לית אודליה פרידמן, וגם שיחק בעזרת קביים כדי להבין את הקושי בדבר

נבחרת קטועי הגפיים עם שר התרבות והספורט חילי טרופר ועם מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן/הפועל תל אביב

נבחרת קטועי הגפיים של ישראל נפגשה היום (חמישי) במתחם חודורוב עם שר התרבות והספורט חילי טרופר, מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן ונציגי הפועל תל אביב.

נבחרת קטועי הגפיים מתאמנת באופן קבוע במתחם חודורוב - והיום ערכה פגישה חשובה ומשמעותית עם השר חילי טרופר, בנוכחות נציגי המועדון. בפגישה דובר על חוסר המודעות שיש לספורט קטועי הגפיים, היעדר תקציבים ומגרשי אימונים ראויים ומחסור במשתתפים, שכן כיום הנבחרת מונה 12 שחקנים בלבד. מטרת הפגישה הייתה לעלות את המודעות ומציאת פתרונות בנושא. בסיום השיחה הצטרף השר טרופר לאימון הנבחרת, שיחק בעזרת הקביים - והבין את הקושי והאתגר שבדבר.

נבחרת קטועי הגפיים עם שר התרבות והספורט חילי טרופר. הפועל תל אביב, אתר רשמי
המפגש במתחם חודורוב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

השר חילי טרופר אמר: "שחקני נבחרת הקטועים הם הסיבה שאנחנו אוהבים כדורגל וספורט. שחקני נשמה מוכשרים שמוכיחים לכולנו איך האהבה לספורט מנצחת כל מכשול, כל קושי ואיך בזכות התמדה ונחישות אפשר להגיע רחוק. שמחתי לפגוש הערב נבחרת של אנשים מצוינים. משרד התרבות והספורט בראשותי ינסה לפעול כדי לסייע כמה שניתן".

מנכ"לית הפועל תל אביב, אודליה פרידמן: "שמחנו לארח במתחם את נבחרת קטועי הגפיים של ישראל ואת כבוד השר מר חילי טרופר. היה מפגש פורה ומרתק, בו דנו בקידום הנבחרת, אשר מתאמנת באופן קבוע אצלנו במתחם האימונים וכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהמועדון. אנו מתכוונים להמשיך לעזור ולקדם את נבחרת קטועי הגפיים - ולהיות לבית עבורם. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עמם יימשך עוד זמן רב".

מאמן הנבחרת שרון פז אמר לאחר המפגש: "בשמי ובשם כל הנבחרת, אני רוצה להגיד תודה לשר חילי טרופר, לאודליה פרידמן ולהפועל ת"א שפתחו לנו את דלתם, נענו לבקשותינו וסייעו לנו. אנו בתקווה שענף כדורגל הקטועים יקבל מודעות, יכנס לתודעה ויצטרפו עוד קטועי רגליים שאולי לא ידענו שהמסגרת קיימת, שירצו לשחק ולהנות מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully