וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה: "העומס הורגש, אבל ההתנסות באירופה שיפרה אותנו"

9.12.2021 / 15:30

רגע לפני משחק נעילת הקמפיין האירופי של מכבי חיפה אצל פיינורד (22:00, ספורט4), הקשר בריאיון לוואלה! ספורט: "הרגשתי שאני יכול לשחק ברמות האלה, עוד מוקדם להגיד אם אנחנו חזקים יותר מבעונה שעברה"

מכבי חיפה תנעל הערב (חמישי) את העונה האירופית שלה עם משחק לפרוטוקול אצל פיינורד (22:00, ספורט4). רגע לפני חתימת הקמפיין ערכנו ריאיון עם דולב חזיזה, שצפוי לפתוח בהרכב אך יחמיץ את המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים ביום שני בשל כרטיסים צהובים, בו הוא התייחס לעונה של האלופה עד כה ולציפיות להמשך.

איך אתה מסכם את הקמפיין האירופי שלכם?

"את הסיכומים נכון לעשות ממחר, אבל בסך הכל היה לנו קמפיין לא רע. לדעתי בתחילת הדרך, עם קצת יותר כושר משחק, היינו יכולים להתקדם בליגת האלופות עוד שלב או שניים. אז מהבחינה הזאת זה מאכזב, אבל כמובן שהגענו לשלב בתים בקונפרנס ליג, וקיבלנו בית סופר מאתגר שכל קבוצה בו יכולה לשחק בליגת האלופות או האירופית. אז הגענו למעמד של לשחק נגד קבוצות חזקות, ואני חושב שלא נפלנו מהן. ולעיתים בחלק מהשחקים גם היינו עדיפים, וזו היתה התנסות טובה".

מבחינה אישית זו פעם ראשונה שלך בשלב בתים אירופי

"מהבחינה האישית הרגשתי שאני כן יכול לשחק ברמות האלה ובקצבים האלה. לוקח זמן להתרגל לקצב המשחק לפיזיות, אבל מבחינתי זה היה כיף גדול לשחק נגד שחקנים טובים מאוד וברמות הללו".

דולב חזיזה באימון מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה!
"מדנו לשחק בקצב גבוה". דולב חזיזה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

התחלת את העונה פחות טוב ולאחרונה חזרת לעצמך, מה הביא לשינוי?

"אני פחות מסכים. הייתי מורחק לשלושה משחקים בתחילת השנה, שזה קצת פגע בכניסה לקצב שלי, אז אני לא חושב שהיה לי פתיחת עונה פחות טובה, אלא כניסה מאוחרת לכושר משחק. תמיד לוקח משחק או שניים להיכנס לעניינים, החשוב יותר זה ההמשכיות, לעבוד קשה באימונים ולהביא את זה למשחקים".

המשחקים באירופה במקביל לליגה פגעו בכם?

"ההתנסות והכניסה לקצבים האלה באירופה התפתחו בהדרגה, והעומס הורגש בעייפות ובפציעות. אבל אחרי משחק או שניים אני חושב שזה שיפר אותנו מאוד. למדנו לשחק בקצב גבוה ולתת למשחק לרוץ לא משנה מה קורה במגרש, אז בסוף זה מאוד עזר לנו".

לדעתך מכבי חיפה הנוכחית טובה יותר מבעונה שעברה?

"יש לנו קבוצה חזקה. הייתה ועדיין. להגיד עכשיו אם יותר חזקה מהעונה הקודמת? זה מוקדם. רק הזמן יגיד והיעדים שיושגו".

איך מתכוננים למשחק כמו הערב שהוא לפרוטוקול בלבד?

"במועדון כמו מכבי חיפה אין משחק שהוא לפרוטוקול. אנחנו מגיעים בשיא המוכנות למשחק הזה, לא מעניין שאין לנו סיכוי לעלות. נכון שיהיו שינויים בהרכב, אבל כל שחקן שנמצא בספסל יכול להיות שחקן הרכב, וזה הזמן של כולם להוכיח".

אוהדי מכבי חיפה ביציע האצטדיון בפראג. עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה, אתר רשמי
יחסרו בהולנד. אוהדי מכבי חיפה בפראג/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

מה התחושות לגבי העובדה שהמשחק ייערך ללא קהל? הרי הקהל שלכם התכוון להגיע באלפים

"מבאס מאוד שזה יהיה משחק ללא קהל. מה שזכור לי מפראג זו התצוגה של הקהל שלנו, שהיתה משהו שעוד לא ראיתי עד אז. אבל זו המציאות ונתמודד איתה".

אתה מסכים עם הקביעה שאחרי שתסיימו את הפרק האירופי של העונה שלכם יהיה קשה לעצור אתכם בליגה?

"בליגה שלנו כל משחק קשה, בכל משחק צריך להילחם כמו מטורפים כדי לנצח וכולם יודעים את זה. יש עוד דרך ארוכה ונעשה הכל לעמוד ביעדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully