וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המצב הרעוע: בית"ר ירושלים תדחה את התשלום לאנטואן קונטה

7.12.2021 / 8:51

בבירה מעדיפים להפנות את הכסף לתפעול השוטף ושכר העובדים והשחקנים, אבל ישלמו לצרפתי ריבית ומסתכנים בהרחקה מאירופה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

המצב הכלכלי הרעוע של בית"ר ירושלים יגרום לכך שהמועדון ידחה את התשלום לשחקן הקבוצה לשעבר, אנטואן קונטה. בית"ר חויבה על ידי פיפ"א לשלם לצרפתי 600 אלף שקל בגין התרת חוזהו במהלך העונה שעברה, אבל במועדון מעדיפים להפנות את הכסף לתפעול השוטף ולשכר העובדים והשחקנים. דחיית התשלום לקונטה תישא איתה ריבית, אבל היא גם עשויה למנוע ממנה לשחק במפעלים אירופים בעונה הבאה - אם תשיג את הכרטיס לשם.

היום אמורה להתקיים פגישה בין הנהלת המועדון למנהלת הליגה, בניסיון להקדים תשלומים המגיעים לקבוצה. בבית"ר העריכו כי בשבועיים הקרובים יוכלו לדעת הרבה יותר על המצב הכלכלי והיכולת של הבקרה לחלט ערבויות, ובהתאם לכך יפעלו. בשלב זה בודקים במועדון כיצד לעבור בשלום את חודש דצמבר ולשלם משכורות בתחילת ינואר, כאשר הפתרונות להמשך עדיין לא ברורים.

אלי אוחנה בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
הרבה סימני שאלה לגבי העתיד? אוחנה/ניב אהרונסון

בשבוע האחרון זכה עורך הדין יצחק יונגר להתעניינות מחודשת מצד רוכשים פוטנציאליים מחו"ל, כאשר הרצון הוא להגיע לעסקת מכירה עד לחודש ינואר, על מנת להימנע ממכירה ושחרור של שחקנים - מה שיחליש את הקבוצה ויפגע בסיכוייה להישאר בליגה. יחד עם זאת, בשלב זה ברור שכל מי שיעשה בדיקות לרכישת הקבוצה ייקח בחשבון את הפרשה בה נחשד משה חוגג ועיקולים אפשריים על המועדון בעתיד, מה שלא יקל על ההליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully