וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לאירופה: הפועל חולון מתארחת אצל דרושפאקה

6.12.2021 / 13:05

חודש וחצי לאחר המועד המקורי שנדחה בשל התפרצות קורונה בקבוצה הטורקית, הסגולים ישחקו ביום שלישי (19:00) באיסטנבול. ניצחון יצמיד אותם לפסגת בית ה', הפסד עלול לסבך אותם במאבקי העלייה. ניב משגב עשוי לחזור לפעילות כבר בשבוע הבא

פתיחת העונה הטובה של הפועל חולון בליגת האלופות נשכחה מעט, אבל מחר (שלישי, 19:00) היא תתארח אצל דרושפאקה ותצא ל-15 ימים שיחרצו את גורלה: אחרי שלושה שבועות ללא הופעה אירופית, יקיימו הסגולים שלושה משחקים בתוך כשבועיים, בניסיון לסיים במקום הראשון ולהעפיל אוטומטית לטופ 16.

המשחק מחר יהיה האחרון שיקיימו החולונים בחוץ בשלב הראשון. ביום רביעי הבא תגיע דרושפאקה להיכל הטוטו, ובמחזור הנעילה - ב-22 בדצמבר - תתארח ברינדיזי בישראל. סטיב זאק ימתין שבוע נוסף לפני הופעת הבכורה האירופית שלו, מאחר שבמועד המשחק המקורי הוא עוד לא היה חלק מהקבוצה. ניב משגב מחלים בקצב מהיר מהצפוי, ועשוי לחזור לפעילות כבר במשחק הליגה הקרוב, ביום ראשון נגד הפועל גליל עליון.

מאמן הפועל חולון מאוריסיו בוסקאליה. דני מרון
עדיין ללא משגב, אוגדן וזאק. בוסקאליה/דני מרון

בכמה מילים: חולון כבר הייתה בדרכה לנתב"ג לפני חודש וחצי, כדי לטוס לאיסטנבול לקראת המפגש נגד דאצ'קה (שמה המקוצר של דרושפאקה), כשקיבלה את ההודעה על ביטולו בשל התפרצות קורונה בקבוצה הטורקית. המשחק הדחוי יסמן במידה רבה לאן מועדות פניהם של מאוריציו בוסקאליה וחניכיו: ניצחון יצמיד אותם לקלוז' נאפוקה בפסגת בית ה', כשלשתי הקבוצות יהיה מאזן 1:3; הפסד יסבך אותם ויצמיד אותם דווקא לטורקים, שניצחו העונה רק פעם אחת בשלושה משחקים.

במרכז ההתמודדות: מייקל קייזר. מארק אוגדן פצוע וסטיב זאק לא יוכל לשחק מחר, כך שקייזר נותר לבדו כמי שינסה להחזיק את אזור הצבע החולוני. בהפסד להפועל חיפה הובסה הקבוצה 42:24 במאבקי הריבאונד (וזה עוד כשזאק שיחק), וקייזר תרם רק שבע נקודות וארבעה כדורים חוזרים ב-28 דקות. עיקר ההתמודדות שלו תהיה מול גבריאל אולאסני הבריטי, על 211 סנטימטריו, שמעמיד 13.3 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע בליגת האלופות.

מייקל קייזר עם פרדריק בורדיון, שחקני הפועל חולון. דני מרון
לבדו במלחמה באיזור הצבע החולוני. קייזר עם בורדיון/דני מרון

היריבה: מאז השבתת הקורונה, דרושפאקה הספיקה לנצח בבית את ברינדיזי ולהפסיד לה בחוץ, אבל ניכר שהיא נמצאת במגמת שיפור. על אף הפסד צפוי לאנאדולו אפס, היא נצמדה לצמרת הליגה הטורקית עם מאזן 3:7.

שימו לב ל: טרוי קופיין. דאצ'קה וחולון כבר ביצעו ביניהן תחלופה עקיפה של שחקנים בעבר, עם וויל קלייברן וג'יימס בל, וכעת קופיין (26, 1.93) הוא זה שמשחק בטורקיה ומחכה לאקסית. קופיין, שלבש סגול לפני שנתיים, מדורג ראשון בקבוצתו בדקות (31.7) ובאסיסטים (3.7), שני בנקודות (12) ושלישי בריבאונדים (5.3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully