וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "על כל טעות נשלם. אני הכי פחות מודאג מסולימאן בריימו"

6.12.2021 / 12:44

הפועל ירושלים מתייצבת לרגע האמת במסע ההישרדות שלה בליגת האלופות, כשתתארח הערב (19:00) אצל קרשיאקה. ת'ון מייקר שוב נותר מחוץ לסגל. אדם אריאל: "אנחנו יודעים מה צריך לעשות"

הפועל ירושלים תתארח הערב (שני, 19:00) באיזמיר, בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי ריאלי לשרוד בליגת האלופות - ולפחות להיכנס לסדרת פליי אין על הכרטיס לטופ 16. כדי להכין את עצמם לאפשרות שיסיימו את שלב הבתים במאזן זהה לזה של פינאר קרשיאקה, האדומים זקוקים לניצחון בשלוש נקודות הפרש ולמחוק את ההפסד הביתי 86:84 ממחזור הפתיחה.

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. ברני ארדוב
יערוך בכורה מחודשת באירופה. בריימו/ברני ארדוב

סולימאן בריימו, שקלע שמונה נקודות בניצחון הליגה על הפועל אילת בסוף השבוע, יערוך את הבכורה האירופית המחודשת שלו במדים האדומים. ת'ון מייקר, שבחודש האחרון צבר שתי דקות משחק בלבד, שוב יישאר מחוץ לסגל.

"אנחנו יכולים להציב את עצמנו בעמדה שנוכל לעשות משהו טוב", אמר בריימו. "עלינו להתרכז בעצמנו ולעשות טוב יותר ממה שעשינו לפני כן". הקפטן אדם אריאל הוסיף כי "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, וכל אחד מתחיל להבין את מעמדו ותפקידו. מצאנו איזשהו שטף, אבל הכול מתנקז למשחק הזה ואנחנו צריכים לצאת ממנו עם ניצחון. אנחנו יודעים את איכות היריבה, ועלינו להיות ממוקדים ואגרסיביים במשך 40 דקות".

"חשיבות המשחק במצבנו הנוכחי ברורה, וברור לנו גם נגד מי אנחנו משחקים", סיכם המאמן יותם הלפרין. "נצטרך לבצע כמה שפחות טעויות כדי להישאר במשחק ולנסות לנצח. זו לא משימה פשוטה. אנחנו צריכים לשלוט בקצב, ולא להיגרר לקצב שלהם. קרשיאקה רצה יחד הרבה מאוד שנים והיא יודעת מה היא רוצה. על כל טעות אנחנו נשלם. ידענו מה נקבל מבריימו, והוא צריך עוד קצת זמן, גם ברמת הכושר וגם ברמת סגנון המשחק, אבל זה יקרה מהר מאוד. לגביו אני הכי פחות מודאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully