וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תתחזק? "מסי, אמבפה ורונאלדו לא מחכים בשוק"

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 9:26

זיו אריה רוצה לצרף שלושה-ארבעה שחקנים, ההנהלה מקווה למשהו אחר, המאמן לא מוותר ומדבר על ההישארות: "בשביל מה אני חי?"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

בתוכנית העבודה של הפועל ירושלים, נקודה בחוץ נגד הפועל תל אביב זה בונוס, אך במצבה המקצועי של הקבוצה במקום האחרון של הליגה, יחד עם העובדה כי הוליכה במחצית, התחושות בסיום היו מעורבות. היו כאלה שהעריכו את הנקודה, לעומת אחרים שכעסו על הכרטיס האדום והנזקים שנגרמים להם בשל חוסר ניסיון. או כמו שאמרו במועדון: "משלמים מחיר על ליגת העל, אבל גם הקבוצות בתחתית רואות את האופי שלנו ושלא נוותר עד הסוף".

המאמן זיו אריה אמר בסיום:"כמו ברוב המשחקים האחרונים שלנו, חילקנו מתנות. בחצי הראשון הייתה שליטה כלשהי של הפועל בלי מצבים וידענו שבחצי השני נעשה התאמות כדי לנצח, ואז כרטיס אדום. וזה עוד משהו טוב, נגד קרית שמונה חילקנו גול אחרי 40 שניות, זה שלושה משחקים רצוף שקורה משהו. אני לא מתכונן לשחק עם 10 שחקנים, אנחנו גם קבוצה שאוהבת להניע את הכדור ולעשות דברים יפים בהתקפה, עם עשרה שחקנים זה קשה".

על אשטה שהורחק אמר: "אני לא רוצה להגיד שזה חלק מהמשחק וזה שחקן צעיר, הוא כבר שלוש שנים בליגה הלאומית ועכשיו ליגת העל, יש לו כמות גדולה של משחקים. זו שטות מה שהוא עשה".

גל מאיו הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נקודה זה טוב, אבל במצבם חובה שלוש. ירושלים/ברני ארדוב
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"מי שבא בינואר כנראה יש איזושהי בעיה איתו". אריה/ברני ארדוב
גוני נאור גיא חדידה שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
יש גם נקודות אור. ירושלים מאמינה/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "עד המחצית סחבנו, במחצית רצינו לסגור מה שמסוכן ואיפה ננסה להתקיף, זה היה בעיקר על האנרגיות של השחקנים, לא מעבר לזה. אנחנו עם 10 נקודות, אנחנו צריכים לייצר נקודות. חוץ משני משחקים השנה אנחנו שווים הרבה יותר נקודות במשחקים שלנו. בשניים האחרונים אני לא רוצה להגיד שהיינו צריכים להביא 6 מ-6 אבל 4 מ-6 קל הגיע לנו. בשורה התחתונה אנחנו עם 6 שערים ו-10 נקודות, זה לא מספיק".

לקראת ינואר: "אנחנו לא מועדון עשיר, ברור שנרצה לעשות שלושה-ארבעה שינויים ולהתחזק בשתיים-שלוש עמדות, זה תלוי בהרבה דברים, נבדוק את זה. ברור שבינואר מסי, אמפבה ורונאלנדו לא מחכים בשוק, מי שבא בינואר כנראה יש איזושהי בעיה איתו".

האם הוא מאמין שיישארו בליגה? "בשביל מה אני חי? חייבים להישאר בליגה, זה מועדון שראוי לליגת העל, המטרה לעשות את זה אם אפשר בלי להגיע לרגע האחרון, אך כמו שזה נראה כרגע רק תנו להישאר בליגה".

אריה מדבר על חיזוק בשתיים-שלוש עמדות, אך כדי שזה יקרה, הוא יצטרך לתת להנהלה רשימה של כאלה שפחות יעילים מבחינתו ויוכלו לפנות מעט כסף בקופת המועדון, כאשר בכל מקרה בהנהלת המועדון מעדיפים להתחזק בשחקן אחד משמעותי אם יתאפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully