וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סטיב זאק לא יוכל לשחק נגד דרושפאקה

5.12.2021 / 8:32

הסגולים שוב הוציאו יריבה ממשבר כשהפסידו להפועל חיפה, אבל הפנים ליום שלישי באיסטנבול. הסנטר החדש יישאר מחוץ לסגל בשל הצטרפותו המאוחרת. אוהד פונה לבית חולים אחרי עימות עם המאבטחים ברוממה

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

שלושה הפסדים ספגה הפועל חולון העונה בליגת העל, וכולם בסיטואציה דומה - נגד יריבה באדום, העונה לשם הפועל, שנמצאת במשבר. כך קרה נגד הפועל ירושלים, במשחקה הראשון אחרי פיטוריו של אורן עמיאל; כך קרה גם מול הפועל תל אביב, שפגשה את הסגולים אחרי פתיחה של 4:1; וכך קרה אמש (שבת) נגד הפועל חיפה, שהפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, אבל ניצחה את החולונים 76:83.

מייקל קייזר עם פרדריק בורדיון, שחקני הפועל חולון. דני מרון
סבלו מנחיתות בריבאונד. קייזר עם בורדיון ורגלנד/דני מרון

העניינים החלו להשתבש עוד מחוץ לאולם רוממה. אוהדי חולון הגיעו מצוידים בתופים ודגלים, שאושרו מראש, אולם לאחר שכוחות השיטור והאבטחה דרשו ערבות אישית לציוד, התפתחו דין ודברים בין הצדדים. הוויכוח הסתיים בפינויו של אחד האוהדים לבית החולים, לאחר שלפי טענת הנוכחים במקום הוא הוכה בידי אחד המאבטחים.

גם על הפרקט התקשו שחקניו של מאוריציו בוסקאליה להתניע מחדש מסיום פגרת הנבחרות, שבמהלכה חלק מהם התפצלו. אחרי מחצית ראשונה סולידית, שהסתיימה ביתרון 37:41, הם קרסו בהגנה ברבע השלישי וספגו 31 נקודות, ובסך הכול הפסידו במחצית השנייה 46:35. חיפה שלטה בריבאונד (24:42) וכפתה על יריבתה 16 איבודים. סטיב זאק, בהופעת הבכורה שלו בחולון, שיחק 11 דקות וקלע שתי נקודות.

עוד בוואלה!

הפועל חולון הפסידה להפועל חיפה, הפועל תל אביב נכנעה לבאר שבע

לכתבה המלאה
מאוריציו בוסקאליה, מאמן הפועל חולון. דני מרון
שחקן הרכש שלו ייעדר מול הטורקים. בוסקאליה/דני מרון

אלא שעם כל הכבוד להפסד הליגה ברוממה, המשחק שיגדיר את השבוע מבחינת הסגולים יתקיים ביום שלישי, כשיתארחו אצל דרושפאקה. הם יתאמנו הערב בישראל, ומחר בבוקר ימריאו לאיסטנבול. מכיוון שהמפגש היה אמור להתקיים לפני כחודש וחצי, ונדחה בשל התפרצות קורונה בקבוצה הטורקית, זאק (שעוד היה אז בסן פאבלו בורגוס) לא יוכל להשתתף בהתמודדות הדחויה.

דרושפאקה התאוששה מההשבתה שנכפתה עליה במחצית השנייה של אוקטובר ונצמדה אתמול לצמרת הליגה הטורקית לאחר שניצחה בגזיאנטפ 69:71. לדאצ'קה שלושה הפסדים בעשרה מחזורים, כשמעליה רק פינאר קרשיאקה (3:8, לפני משחקה מחר נגד הפועל ירושלים), אנאדולו אפס (2:8) ופנרבחצ'ה (1:8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully