וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחתונים וחזייה: הפצצה שסובבה את ניימאר

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 12:56

הברזילאי נראה מבסוט במיוחד מהמפגש עם הדוגמנית האלמונית יחסית בפרסומת חדשה, יש סיכוי ליחסים מחוץ לסט הצילומים?

ניימאר הפצוע אומנם לא שותף בתיקו המאופס של פריז סן ז'רמן מול ניס אתמול (רביעי), אבל לא זכה למנוחה וכיכב בקמפיין חדש, ועוד בתחתונים. הברזילאי בן ה-29 נבחר פעם נוספת להיות הפנים של מותג האופנה Superdry ולהוביל את ליין ההלבשה התחתונה שלהם, שעשוי כולו מאה אחוז כותנה אורגנית ומקדם את הערכים של שמירה על איכות הסביבה ושימוש בחומרים טבעיים.

בפרסומת הצבעונית, בה אין שימוש בהרבה בד כפי שהבנתם, מככבת לצידו של החלוץ דוגמנית ברזילאית יחסית אנונימית בשם אילוורי המיוצגת בסוכנות דוגמניות שבסיסה בלונדון, שם היא גם מתגוררת, והשבוע הוקפצה לפריז להצטלם לצידו של הכוכב. כנראה שבת ה-23 מאד מצאה חן בעיני ניימאר, שמאותו רגע החל לעקוב אחריה ותייג אותה בפרסומת שהעלה לפיד האינסטגרם הפרטי שלו, אחריו עוקבים לא פחות מ-166 מיליון איש, מספר העוקבים שלה בנסיקה.

האמת שהם נראים כל כך טוב יחד, שלא נתפלא אם משהו טוב ייצא משיתוף הפעולה המקצועי שלהם. רק נזכיר שב-5 בפברואר יחליף ניימאר קידומת ויחגוג 30 חורפים, אז גם יסגור שנתיים כרווק מאז הפרידה המפורסמת מהאקסית המיתולוגית איתה יצא שש שנים, ברונה מרקוזין ככה שרומן עם דוגמנית ברזילאית בת 23 לגמרי על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully