וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפילוטו צפוי להיעדר מהדרבי, לוי: "חשים אחריות, זה לא עוד משחק"

1.12.2021 / 10:15

והבה צפוי להחליף את בלם הפועל חיפה נגד מכבי חיפה (חמישי, 20:30), לאחר האימון יתברר אם טורה ובוגנים יוכלו להשלים 90 דקות. המאמן: "אם רוצים להישאר בצמרת, נצטרך לקחת משהו מהמשחק"

מחזור 11הסתיים02/12/2021
מכבי חיפה
  • דוד (16)
  • חזיזה (18)
  • דוד (45)
  • אצילי (72)
  • דוניו (90)
1:5
  • (56) אוז'בולט
הפועל חיפה
תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

בלמה של הפועל חיפה, ניסו קפילוטו, ממשיך להרגיש לא טוב וההערכה שלא יוכל לעמוד לרשותו של אלישע לוי במשחק מחר (חמישי) מול היריבה העירונית מכבי חיפה. אם קפילוטו אכן לא יוכל לשחק, בן והבה צפוי להחליפו בהרכב. היום לאחר האימון יתברר סופית האם איתי בוגנים וסקו טורה יוכלו לשחק 90 דקות או שמא יצטרכו גם כן לפתוח שוב על הספסל ולעלות רק כמחליפים. ההערכה שהשניים יוכלו לשחק דקות רבות יותר מהמשחק בראשון.

מאמן האדומים אלישע לוי התייחס למשחק מחר במסיבת עיתונאים הבוקר ואמר: "הקבוצה קיבלה מחמאות בגלל מה שעשינו במגרש, כדורגל זה דבר מאוד דינמי ונזיל ואין סיבה שמשחק אחד לא טוב כזה או אחר יערער אותנו. בכדורגל כל הזמן צריך למצוא פתרונות ונקלענו לאחרונה לפציעות כאלה ואחרות, שהמשמעותית ביותר היא של אלון תורג'מן שפגעה בנו. נצטרך למצוא רעיונות איך לשחק את הכדורגל הטוב שלנו".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
החמיא ליריבה העירונית. לוי/מאור אלקסלסי

על המפגש מול היריבה העירונית אמר לוי: "זה לא נכון שהדרבי הוא עוד משחק.אנחנו חשים את האחריות שמוטלת עלינו מבחינת לבוא במוכנות גבוהה ולעשות כל מה שצריך כדי לבוא ולשחק טוב, גם אם משחקים נגד הקבוצה בכושר הטוב ביותר שיש, ויהיה משחק מאוד קשה. כל משחק הוא אחר ואם נבוא מוכנים זה תלוי בנו. אני מקווה שנבוא מוכנים ונוכל לקחת נקודות". לוי פרגן ליריבה עצמה ואמר: "מכבי חיפה בכושר הטוב ביותר בליגה, בטח לעיני הקהל שלה. היא מאוד מאומנת וגם אנחנו קבוצה טובה ונצטרך להראות את זה. אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת, אנחנו צריכים לדעת לקחת משהו".


כאשר נשאל אם הוא מאוכזב מבוגנים ומכך שלא שיחק 90 דקות למרות צוואר תפוס אמר: "אני סומך עליו מאוד, הוא עשה כברת דרך טובה מאוד השנה, שיחק טוב בצעירה והוא נכנס אצלנו. היה פה צירוף מקרים כי לפני מכבי תל אביב הוא היה מאוד חולה, ביום המשחק נתפס לו הצוואר, והוא לא היה בטוח שהוא יכול לשחק. זה נורמלי לחלוטין ולא הייתה לי שום ברירה. מבחינתי שחקן שלא מרגיש בטוח, צריך לתת לו את הזמן".

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה. דני מרון
צריך לתת לו את הזמן. בוגנים/דני מרון

בעניין אחר, המועדון קיים אתמול את הטורניר האוהדים הראשון בהשתתפות תשע קבוצות. מאמן הקבוצה אלישע לוי העניק את הגביע לקבוצה המנצחת. אחר הצהרים התקיים טקס חנוכה לשחקני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל שכלל טקס הדלקת נרות, הצגת סרטון וברכות של מנכ"ל המועדון רובי רגב, הסמנכ"ל ומנהל מחלקת הנוער איתי רק, המנהל המקצועי של המחלקה רם בן מיכאל ושחקן הקבוצה הבוגרת.

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-108 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:48 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון הקודם של הפועל חיפה כאורחת היה במפגש שנערך במחזור ה-11, לפני שלוש שנים ויום. שער של בן אז'ובל וצמד של גילי ורמוט העניקו לה 1:3, כשהירוקים הסתפקו בשער עצמי של גבריאל תמאש. שון גולדברג פתח אז בהרכב האדומים.

* ברק בכר אמנם הפסיד בדרבי הראשון שלו בעונה שעברה, אבל במשחקי בית כמאמן מול הפועל חיפה המאזן שלו עומד על שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ואפס הפסדים.

* עומר אצילי כבש בארבעה מחמשת משחקי הבית האחרונים שלו בליגה (כולל משחק ההכתרה בעונה שעברה) ומכבי חיפה ניצחה. בפעם היחידה בה לא מצא את הרשת, הוא הורחק והאלופה הפסידה (2:1 להפועל באר שבע).

* הפועל חיפה ספגה שני שערים בכל אחד משלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, בהם השיגה נקודה אחת.

* לירן סרדל כבש שער ניצחון בתוספת הזמן בדרבי בעונה שעברה, אחרי שעשה את זה גם בדרבי בפלייאוף לפני שתי עונות. האם יכה בשלישית?

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה
קהל: 29127

תוצאות משחקי יום שלישי:

מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה 1:1
מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 1:0
בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully