וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין הפכה ללהיט התורן של הליגה: "הרבה שנים לא היה פה סגל כזה"

1.12.2021 / 8:28

כחודש אחרי שחשבו במועדון לפטר את מימר, הקבוצה עלתה למקום השלישי: "אם לא נגיע לפלייאוף זו תהיה אכזבה גדולה". מחמאות לכיאל: "חווייה, משדרג את כולנו". במועדון ינסו לאתר את האוהדים שהתפרעו

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

1. לפני קצת יותר מחודש, כאשר בני סכנין הייתה בשיאה של תקופה רעה, במועדון כמו שהורגלנו חשבו לעשות זעזוע בעמדת המאמן. בתחילה חשבו בסכנין לפטר את שרון מימר כאשר אל היושב ראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום הופעלו לחצים כבדים להראות למימר את הדרך החוצה. בסופו של דבר החליטו השניים להמתין ולתת למימר עוד צ'אנס כשבתווך עוד ניסו להחתים את שמעון הדרי הוותיק כמנהל מקצועי. חודש וקצת עברו וסכנין נראית כמו הלהיט התורן של הליגה. אחרי שגברה אמש (שלישי) 0:2 על בית"ר ירושלים, ולפני המשחקים של הפועל תל אביב והפועל חיפה, סכנין ממוקמת במקום השלישי, רק ארבע נקודות פחות מבאר שבע (המוליכה עם משחק חסר). "בנינו קבוצה לפלייאוף עליון ואמרנו את זה תמיד", אמר גורם בהנהלה, "זה הסגל הכי טוב שהיה בסכנין הרבה מאוד שנים ככה שברור שאם לא נהיה בפלייאוף העליון זו תהיה אכזבה גדולה".

2. אם בסכנין היו חסרים בשנים האחרונות מנהיגים נוספים לצד מחמוד קנדיל הרי שבירם כיאל שהגיע בעונה שעברה השתלט על התפקיד. מלבד השער המצוין, אמש כיאל היה שוב זה שכיוון, ניווט את חבריו וגם נזף והעיר כשהרגיש שהקבוצה נרדמת בשלבים מסויימים במשחק. "זו חוויה שיש לך שחקן כמו בירם בקבוצה", העיד אחד מחבריו, "הוא פשוט משדרג את כולנו. הכבוד שאפילו הזרים נותנים לו זה משהו מיוחד". מלבד כיאל גם אנטה פוליץ' וגיא מלמד זכו למחמאות גדולות על יכולתם.

שחקן בני סכנין בירם כיאל. מאור אלקסלסי
משדרג את המועדון. כיאל/מאור אלקסלסי

3. חשש גדול היה לפני המשחק מאירועים שיתפתחו בין מחנות האוהדים. בסוף המשחק נזרקו חפצים לעבר שחקני בית"ר, כך לפי טענת האורחים כאשר בסכנין פעלו רסות כדי למנוע תגרות ומראות שיעיבו על הנצחון הגדול על היריבה השנואה. נושא נוסף שתפס את תשומת הלב היה נוכחות של דגל ביציעי הקבוצה שזוהה כדגל חמאס. בקבוצה בדקו את הדברים והבהירו לטענתם גם באוזניי המשקיף שאחרי שבדקו את הדגל מדובר בדגל של התנועה האיסלאמית ולא דגל של חמאס. למרות שעשו מאמצים גדולים ההערכה שבקבוצה תעמוד לדין גם על זריקת חפצים וכן על שימוש באמצעי פירוטכניקה. בסכנין אגב מתכוונים לנסות לאתר את האוהדים שהתפרעו וכן יבדקו על מה נעצרו אוהדים לפני המשחק ובמועדון יעבירו את החומרים לייעוץ משפטי על מנת לבדוק אפשרות לתבוע אישית את אותם אוהדים. אגב גם חלק מהאוהדים טענו לשימוש בכוח יתר של המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully