וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני העבר של הפועל ומכבי פתח תקוה עשו כבוד ליוסי רוזנצוויג ז"ל

29.11.2021 / 23:37

דרבי וותיקים נערך לזכרו של מנהל ושחקן העבור של הפועל פתח תקוה שהלך לעולמי לפני שלוש שנים. הפועל ניצה 2:3 לעיני 400 צופים

דרבי הוותיקים של העיר פתח תקוה נערך היום (שני) לזכרו של מנהל ושחקן העבר של הפועל פתח תקוה יוסי רוזנצוויג שהלך לעולמו לפני 3 שנים.המשחק הסתיים בניצחון 2:3 להפועל והנפת הגביע ע"י הקפטן בני קוזושוילי. מעל 400 אוהדים הגיעו למגרש הסינטטי באם המושבות, בהם אברהם גרנט, מאיר שמיר, ליאור שחר, שינו זוארץ, גיא לוי, זאב זלצר ועשרותדמויות מההיסטוריה של שתי הקבוצות לצפות בשחקני העבר של על כר הדשא בשיפוטו של אייל צור.

את שלושת השערים למנצחת כבשו שלומי אדרי (צמד), ויוסי שיבחון בפנדל. למכבי כבשו יוסי אופיר ואודי כבודי. מאמן העבר של הפועל פ"ת אברהם גרנט אמר לאחר המשחק: "זה מאוד מרגש להיות כאן. יוסי רוזנצוויג היה אחד האנשים שקיבל אותי להפועל פתח תקווה, והיה בהמשך כשאימנתי מנהל קבוצה מדהים. ראיתי את התמונה של יוסי על השולחן מחייך, זה היה רוזנצוויג זיכרו לברכה".

שחקני העבר של הפועל פתח תקוה. דוברות הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
ניחוחות של קלאסיקה. שחקני העבר של שתי הקבוצות/אתר רשמי, דוברות הפועל פתח תקוה

בסגל של אלי מחפוד במשחק שחולק לשלושה שלישים נכללו: רפי כהן, שניר דורי, אבי יחיאל, יניב לוזון, יוסי שיבחון, בני קוזושוילי, עומר בוקסנבויים, אלנתן סלמי, יוסי רוזן, גל כהן, שלומי בן חמו, עוז איליה, עומרי קנדה, שלומי אדרי, עמירן שקלים, אבי קראוזה, דניאל רחמים, שגיב כהן, גיא דיין, מיכאל זנדברג, גיא שמיר, אלון בולוקן, יניב דוד, עידן סרור וניר לוין.

מנגד, השחקנים של מאמן מכבי מיקי סנדרוב היו: עומר גולן, שרון צופין, לירן כהן, סולי צמח, אסי משיח, גיא יצחק, איתן פריינטה, רוביל סרסור, יוסי אופיר, דני פרדה, מנשה נוריאל , גדי בן דרור, ניצן גולן, ניסן ספיר, יוסי אלפיה, לירן כהן, שלומי קצר, רוני ברבי, אורון שכטר, קיקו אמרה, אודי כבודי, אורן פרטוק ודני פרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully