וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מרוצים: כיאל יהיה כשיר לבית"ר, מלמד נכנס לקצב

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 11:37

קשר סכנין נפצע בניצחון מול נוף הגליל אבל יוכל לשחק מול היריבה הגדולה (שלישי, 20:00, ספורט4). הקבוצה חוזרת לצמרת: "ניצחון על בית"ר יהיה הצהרת כוונות"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בני סכנין 2:1/ספורט1

קשרה של בני סכנין בירם כיאל יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שלישי (20:00, ספורט4). הקשר, שספג מכה לפני כמה ימים בברך, הרגיש אתמול בניצחון על נוף הגליל (1:2) בסביבות הדקה ה-60 כאבים, והמאמן שרון מימר מיהר להוציא על מנת שלא לסכנו. הבוקר כבר הבהירו במועדון וכן בסביבת השחקן שכיאל יהיה כשיר למשחק מול היריבה הגדולה.

בסכנין מרוצים מאוד מהנצחון אמש ומהעובדה שהקבוצה חוזרת להתקרב לצמרת. "זה ייקח זמן וזה תהליך", אמרו בסכנין, "יש כאן סגל מאוד טוב אבל חדש ברובו, ככה שלוקח זמן להתחבר. ניצחון על ביתר יהווה הצהרת כוונות". מי שעוד זכה למחמאות הוא גיא מלמד, שכבש את השער השני. בסכנין חיכו שמלמד ייכנס לעניינים וימלא את החלל של אנתוני וראן וכעת מקווים שאכן החלוץ יתחיל לכבוש בתדירות גבוהה.

דולב אזולאי שחקן הפועל נוף הגליל מול בירם כיאל שחקן בני סכנין. קובי אליהו
בשורה חשובה. כיאל/קובי אליהו

לצד העניינים המקצועיים גם במשטרת ישראל נערכים למשחק ומקווים שיעבור ללא תקריות מיוחדות. בהנהלת סכנין הבהירו שאוהדי בית"ר יזכו לכבוד כמו שאר הקבוצות אך מקרי העבר מוכיחים שהמשחק נפיץ במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully