וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מקפריסין: הפועל באר שבע במגעים מתקדמים עם כריסטופורוס ליבאדיוטיס

29.11.2021 / 18:28

שם מפתיע בדרך לבירת הנגב: המאמן בן ה-41, שעבד בשש השנים האחרונות בקראבנוס, הוא המועמד הנבחר להחליף את רמי הדר. אם יגיע, זו תהיה ההזדמנות הראשונה שלו מחוץ לאי השכן

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

חמישה ימים לפני שהיא אמורה לחזור לפעילות, בפעם הראשונה ללא רמי הדר על הקווים בליגת העל, נראה שהפועל באר שבע הצליחה להתביית על זהותו של מאמנה הבא: הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם כריסטופורוס ליבאדיוטיס הקפריסאי.

ליבאדיוטיס (41) אימן בשש השנים האחרונות את קראבנוס באי השכן, והצעיד אותה לזכייה בשתי אליפויות ובשני גביעים. ב-2018 הוא הגיע איתה לטופ 16 של היורופקאפ, ואשתקד היא הייתה לקבוצה הראשונה מקפריסין שמעפילה לשלב הבתים בליגת האלופות - אבל סיימה אותו במאזן 6:0.

כריסטופורוס ליבאדיוטיס. ליגת האלופות, אתר רשמי
המשימה הראשונה: להיכנס לגביע המדינה. כריסטופורוס ליבאדיוטיס/אתר רשמי, ליגת האלופות

המאמן הקפריסאי פוטר מתפקידו בתחילת העונה הנוכחית, לאחר שקראבנוס הודחה בסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ. אם ינחת בבאר שבע, היא תהיה התחנה הראשונה שלו כמאמן זר; בעבר שימש כעוזר המאמן בפלויישטי הרומנית.

לאחר התפטרותו של הדר, פנתה הקבוצה מהנגב לשלושה מאמנים ישראלים (יונתן אלון, אורן עמיאל ועודד קטש), ולאחר שמועמדותם ירדה מהפרק פנתה לאופציית המאמן הזר. מאמנה היווני של נבחרת שוויץ, איליאס פפאתיאודורו, הוצע לקבוצה - אך גם הוא הפך לא רלוונטי בשלב מוקדם.

באר שבע הפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים בליגה, ומדורגת במקומות 9-7 עם מאזן 4:3, כשהיא נאבקת על הכניסה לגביע המדינה בתום הסיבוב הראשון. במוצאי השבת הקרובה היא תארח את הפועל תל אביב. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully