וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה אישרה, קלינגר צפוי לפתוח עם גרופר בהרכב הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 10:00

קרוב ל-15 אלף איש הבטיחו מקומם בבלומפילד למשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (20:45): ההנהלה אישרה לכלול אותו בסגל וגרופר יפתח ככל הנראה בלית ברירה, שלומי אזולאי הקשר צפוי לפתוח גם הוא כדי לייצר יצירתיות

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

קרוב ל-15 אלף איש הבטיחו מקומם בבלומפילד הערב (ראשון) במשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (20:45), מעל 6,000 מהם אוהדי חיפה, שאמורים לרכוש את כל הכרטיסים ששוריינו עבורם, כ-7,500. אוהדי הפועל תל אביב רכשו עד עתה כ-3,500 כרטיסים, רובם יושבי שערים 4-5 שנאלצו לשלם עבור כרטיס בעקבות העונש שספגה הקבוצה, כאשר יחד עם מנויי השערים האחרים הבטיחו מקומם כבר מעל 8,000 אדומים.

דני גרופר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
שותף במשחקי אימון של הקבוצה אך לא ערך העונה משחק רשמי אחד. גרופר/אודי ציטיאט
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מחפש יותר יצירתיות. קלינגר/דני מרון

בצד המקצועי, הנהלת המועדון אישרה לניר קלינגר להשתמש בדני גרופר במשחק הערב והוא צפוי לפתוח ב-11. גרופר שותף במשחקי אימון של הקבוצה אך לא ערך משחק רשמי אחד העונה, אך שיתופו הוא בלית ברירה בשל מצבת החיסורים בהגנה, ממנה ייעדרו אדי גוטליב, מוחמד טראורה ודורון ליידנר. קלינגר צפוי לפתוח עם 5 בהגנה, כאשר לסיאנדה קולו יצטרפו שניים מהשלושה - שי אליאס, יואב הומפייסטר וג'ורג' דיבה.

שלומי אזולאי הקשר צפוי לפתוח גם הוא בהרכב יצירתי יותר, כאשר ניר קלינגר לא רוצה שצורת המשחק מהדרבי תחזור על עצמה. אושר דוידה צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהתקפה, ייתכן שבמערך של שני חלוצים. החלוץ הברזילאי לוסיו יחזור ל-11, כאשר במערך של שני חלוצים הוא ויואב תומר תורגלו לסירוגין לצד דוידה, כאשר שלומי אזולאי החלוץ לא תורגל כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully