וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגנים לא חש בטוב באימון, אך הפועל חיפה אופטימית לגבי כשירותו

26.11.2021 / 15:44

החלוץ שאמור להחליף את תורג'מן נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:15 בספורט2) התאמן עם הקבוצה. האוהדים זועמים על שינוי שיטת מכירת הכרטיסים לדרבי

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה נמצאת בפתחו של רצף המשחקים מול שלוש הקבוצות הגדולות, כאשר כבר בראשון הקרוב (20:15 בספורט2) היא תארח את מכבי תל אביב. חלוץ הקבוצה, איתי בוגנים, לא חש בטוב אך התאמן עם הקבוצה ובחיפה אופטימיים שיהיה כשיר למשחק.

בחיפה ערכו אימון היום במגרשי אתוס בדרום חיפה בשל שזרוע בבית נגלר, כאשר אם בוגנים אכן יוכל לעמוד לרשותו של אלישע לוי הוא יחליף את אלון תורג'מן בהרכב. תורג'מן הפצוע כמובן לא יהיה בסגל כאשר מי שכן יהיה בסגל ואף צפוי לפתוח הוא סקו טורה.

שחקן הפועל חיפה סקו טורה מול שחקן מ.ס. אשדוד פאהד באיו. לירון מולדובן
צפוי לפתוח ב-11. טורה/לירון מולדובן

בעניין אחר, אמש (חמישי) שינו בהפועל חיפה את הקונספט בו נמכרים הכרטיסים לדרבי ורק כאלו שייקנו כרטיסים למשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב יהיו זכאים לקנות כרטיסים לדרבי. הדבר עורר זעם בקרב אוהדים רבים בשל העובדה שהם כביכול מחוייבים לקנות כרטיס לשני משחקים, אך בחיפה הבהירו שמדובר גם ברצון למנוע זליגה של אוהדי מכבי חיפה לקהל האדום וכן בשביל ליצור קהל רב יותר מול מכבי תל אביב. בשלב זה הבטיחו את נקומם 3,000 אוהדים של הפועל חיפה במשחק בראשון כש-2,000 אוהדים של מכבי תל אביב קנו גם כן כרטיסים והצפי הוא שבראשון יהיו כ-6,000 עד 8,000 אוהדים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully