וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "צריכים להיות אגרסיביים מול מכבי חיפה, אין פריבילגיות"

26.11.2021 / 13:10

מאמן הפועל תל אביב התכונן למפגש מול האלופה (ראשון, 20:45): "היה זמן לתקן את מה שהיה פחות טוב בדרבי". וגם: מצב הפצועים ומעמדו של גרופר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב תשוב ביום ראשון מפגרת הנבחרות והשזרוע ישירות לקרב צמרת מסקרן מול מכבי חיפה בבלומפילד (20:45). האדומים נמצאים בעיצומו של רצף המשחקים מול שלוש הקבוצות הגדולות. במחזור שעבר סיימה הקבוצה ב-1:1 בדרבי מול מכבי תל אביב, וברביעי הבא תדרים לטרנר ותתארח אצל הפועל באר שבע.

ניר קלינגר קיים היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה והתייחס למצב הפצועים, פתיחת העונה וסוגיית דני גרופר. "הייתה פגרה ארוכה שבנינו אותה בצורה כזו שתוכל לתת לנו אפשרות להחזיר את השחקנים הפצועים שלנו", אמר המאמן, "חלקם חזרו כמו לוסיו ודן אייניבנדר שסחב פציעה קלה והיה לו זמן להתאושש. חלקם פחות כמו אדי גוטליב ודורון ליידנר, שייקח להם זמן ואני מקווה שישובו כמה שיותר מהר. זה לא אידיאלי, אבל לא משתמשים בזה כתירוץ אלא מדברים על מי שיש".

"התפקיד שלנו כמאמנים הוא להתמודד עם קשיים בעיקר בנושא סגל, פציעות והרחקות", סיפר המאמן, "זה יותר קשה כשהסגל פחות עשיר בשחקנים או רחב מדי כמו קבוצות מסוימות שיש להן את הפריבילגיה הזו. התמודדנו עם זה השנה כבר, גם לאחרונה. נצטרך לאלתר אבל מבחינת שחקן הכי חשוב שהוא ישחק ולא משנה באיזה תפקיד, זה מה ששלמה שרף היה אומר לי. אני מדבר עם השחקנים כשאני מזיז אותם בעל כורחם מהמקום שלהם. אני מצדיע להם על הנכונות והרצון לתת בשביל הקבוצה, גם אם בעמדה שלא שלהם".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מוכן למפגש עם האלופה. קלינגר/ברני ארדוב

על דני גרופר, שלא זוכה לדקות לאור הסאגה בינו לבין המועדון בעניין החוזה אמר קלינגר: "לכל אורך התקופה הוא מתאמן עם הקבוצה והוא חלק ממנה. נחליט אם להשתמש בו או לא על פי הצורך, הוא יודע את זה. היה עניין על השולחן, בסופו של דבר קיבלנו החלטה מסוימת ונלך איתה עד שיוחלט אחרת. כמו כולם, הוא היה חלק מהסגל, היה באסיפות, ישב באורחות והיה באימונים. אני מקווה שזה יבוא לידי פתרון מהיר בתקופה הקרובה".

על מכבי חיפה אמר קלינגר: "אנחנו יודעים שחיפה מצוינת, אולי הקבוצה הטובה בארץ. אנחנו יודעים שיש להם אפשרויות רוטציה נרחבות, סגל ענק ורחב מאוד. נצטרך להיערך ולהיות טובים, אגרסיביים וקומפקטים. נצטרך לתקן את מה שלא היה טוב בדרבי, למרות שהתוצאה בו הייתה טובה יחסית למה שהתפתח במשחק. היה לנו הרבה זמן ועבדנו כל הפגרה על הדברים שהיו פחות טובים בדרבי, נתנו עליהם דגש ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם עם כל החסרונות. רוצים להמשיך להציג קבוצה חזקה, פתיחת העונה טובה וחיובית ויש אנרגיות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully