וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם: "היה שלב העונה שכבר הרגשתי חנוק"

26.11.2021 / 11:08

מגן מכבי חיפה דיבר על העומס: "שיחקתי הרבה אבל הצוות ידע לתת לי מנוחה". בכר לקראת הפועל תל אביב (א', 20:45): "צריכים לגרום לקבוצות הליגה לשחק בקצב שלנו, לא להפך"

תקציר: מכבי חיפה - אוניון ברלין 1:0/ספורט1

מכבי חיפה בקושי הספיקה להתאושש מההפסד אמש (חמישי) לאוניון ברלין שהוביל לסיום דרכה בקונפרנס ליג, וכבר בראשון (20:45) מצפה לה מפגש צמרת מסקרן מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד.

ברק בכר דיבר לקראת המשחק והתייחס ליריבה, שיכולה לעקוף אותה בטבלה עם ניצחון: "הפועל תל אביב קבוצה טובה. יש לה שחקנים מנוסים שמכירים את הליגה ואת חלקם גם אימנתי, כמו בן ביטון ודן איינבינדר. זו קבוצה טקטית ומאומנת מאוד, צריכים להרים את הרמה ולהמשיך שבקצב מאתמול שהיה טוב. צריך לגרום לקבוצות בליגה לשחק בקצב של מכבי חיפה, ולא להפך".

על ההפסד מול הקבוצה הגרמנית אמר המאמן: "לא חושב שהיינו אנדרדוג אתמול, באנו בגישה שאנחנו לא פחות טובים ושווים, וראו את זה על המגרש. היה משחק שקול, לפעמים הרגשנו יותר טובים ולא ניצלנו את זה. בליגה זה שונה, הקבוצות פחות פיזיות וצריכים לנצל את האיכויות שיש לנו. אנחנו חוזרים לליגה אחרי הרבה זמן, נמצאים בעמדה טובה. פספסנו לא מעט נקודות השנה, אז הגיע הזמן להתחיל רצף ניצחונות".

בנוגע למצבת הפצועים, בכר עדכן כי ריאן סטריין ישוב בשבוע הבא לאימונים ומחמוד ג'אבר צפוי לרשום כבר היום אימון מלא. אם הקשר אכן ישלים את האימון הוא יהיה בסגל כבר ביום ראשון. נטע לביא ממשיך בשיקום.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
שחקניו צריכים לשמור על הקצב מאירופה. בכר/מאור אלקסלסי

סאן מנחם הצטרף לבכר במסיבת העיתונאים וסיפר על החלק הראשון של העונה מבחינה אישית: "זה נכון ששיחקתי הרבה משחקים העונה, והאמת שהיה כבר שלב שהרגשתי חנוק, אבל הצוות ידע לתת לי מנוחה ואני בא עם אנרגיות חדשות לעבוד כמו שצריך".

המגן השמאלי החמיא לחברו בחוליית ההגנה, שון גולדברג, שמאפשר לבכר להשתמש בו גם כמגן שמאלי וגם כבלם, בין אם במערך של שניים או שלושה בלמים: "רואים את זה גם באירופה וגם בליגה, שהסגל נבנה כך ששחקנים יודעים להתאים את עצמם לקבוצה שהייתה כאן בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully