וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליאס פפאתיאודורו מועמד להפועל באר שבע, שפסימית לגבי הגעתו

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 17:50

המאמן היווני של נבחרת שווייץ הוא אחד מחמישה מועמדים להחליף את רמי הדר בבירת הנגב, אך העלויות הכספיות עשויות להוות מכשול. הוא הגיע לפני שנה וחצי עם א.א.ק אתונה לגמר ליגת האלופות, וקודם לכן זכה עם נבחרת העתודה של ארצו באליפות אירופה

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

ארבעה ימים לאחר התפטרותו של רמי הדר, הפועל באר שבע מנהלת מרוץ נגד הזמן בניסיון למנות מאמן חדש בהקדם האפשרי, לקראת החזרה לליגת העל בסוף השבוע הבא. אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא איליאס פפאתיאודורו, מאמנה היווני של נבחרת שווייץ. פפאתיאודורו הוא אחד מחמישה מועמדים שהקבוצה בוחנת, אבל עלויותיו הכספיות עלולות להוות מכשול. בבירת הנגב ישנה פסימיות בנוגע לאפשרות שיצטרף למועדון, ובכל מקרה, גם אם יחתום, הוא לא יוכל להגיע לפני סיום חלון המוקדמות.

אחרי שיונתן אלון דחה את ההצעה מהנגב והעדיף להישאר כמנהל המקצועי של הפועל גליל עליון, החליטו במועדון להתביית לפני הכול על אופציית המאמן הזר. רבים מהשמות בשוק אינם עומדים בקריטריונים של משרד הספורט, אך היווני בהחלט עונה עליהם.

איליאס פפאתיאודורו. FIBA, אתר רשמי
עוד מאמן יווני בליגת העל? פפאתיאודורו/אתר רשמי, FIBA

פפאתיאודורו (46) אימן במשך שנה וחצי את א.א.ק אתונה, הגיע איתה לגמר ליגת האלופות וזכה בגביע היווני, עד שפוטר במהלך העונה שעברה. קודם לכן, ב-2017, זכה עם נבחרת העתודה של יוון באליפות אירופה בכרתים, לאחר שניצח בגמר את ישראל.

היווני אימן גם נבחרות צעירות אחרות בארצו, והדריך בין היתר את פאוק סלוניקי ואסטנה הקזחית, כשאת רוב הקריירה עד כה העביר בנאה קיפיסיה (בין 2007 ל-2016). בקיץ האחרון היה עוזרו של ריק פיטינו בנבחרת יוון, וכעת הוא מתחיל לאמן את השווייצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully