וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לקראת אוניון ברלין: "מקווים שזה לא המשחק האחרון בבית"

24.11.2021 / 17:20

מכבי חיפה מחכה לגרמנים (ה', 19:45 בספורט4), המאמן: "בפראג פספסנו הזדמנות לשפר עמדה, אך אנחנו תלויים בעצמנו". על הנבחרת: "כבוד להיות מוזכר, אך מדובר בשמועות". חזיזה: "המשחק בברלין לא הלך כמו שרצינו"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה תחזור מחר (חמישי) מפגרת הנבחרות והשזרוע למשחקה האחרון בבית בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, בו תארח את אוניון ברלין (19:45, ספורט4). הירוקים, שנכנעו 3:0 לקבוצה מהבונדסליגה במפגש הקודם, נמצאים מעליה בטבלה ויודעים כי הם חייבים לנצח בשני המחזורים שנותרו כדי לשמור על סיכוי לעלות שלב.

לקראת ההתמודדות, המאמן ברק בכר ערך היום את מסיבת העיתונאים ולצדו התייצב גם הקשר דולב חזיזה. בכר היה הראשון לענות לשאלות והתייחס לחיסורים הרבים אצל היריבה, כמו גם לחודש העמוס שמצפה לקבוצתו: "אנחנו מקווים שזה לא המשחק האחרון בבית, אנחנו משחקים נגד קבוצה מצמרת הבונדסליגה. אולי היא חסרה כמה שחקנים, אבל הסגל שלה מספיק חזק. גם לנו יש חוסרים ואנחנו לא מדברים על זה, כי צריך לדעת להתמודד. זה מחזור אחד לפני הסיום, כל משחק הופך להיות מאוד מכריע וקובע ושתי הקבוצות צריכות לנצח כדי להשאיר סיכוי לעלות שלב. הפגרה באה לנו בזמן ורוב הפצועים חוזרים, אני מעריך שכולם יחזרו בקרוב - כולל נטע וסטריין. נחנו, עבדנו כמו שצריך ואנחנו באים עם אנרגיות טובות".

בליגה מחכים לאלופה משחקים נגד הפועל תל אביב והפועל חיפה השבוע הבא, על כך אמר המאמן: "כל משחק הוא חשוב, גם הליגה, אבל אנחנו נמצאים בעמדה שאנחנו יכולים לעלות שלב מבית מאוד קשה, בפראג פספסנו הזדמנות להיות בעמדה הרבה יותר טובה, אבל אנחנו תלויים בעצמנו ויודעים שאם ננצח - נהיה בשלב הבא. רק בזה אנחנו מתרכזים כרגע. מן הסתם יהיו רוטציות כי יש המון משחקים, יש לנו סגל מספיק גדול ונדע לחלק את זה".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
"מקווים שזה לא משחק הבית האחרון". ברק בכר/מאור אלקסלסי

על האנטישמיות מצד הקהל בברלין במשחק הקודם אמר בכר: "שמענו את זה רק אחרי המשחק. אני בטוח שהמועדון לקח את זה בצורה הכי חמורה שיש והבנתי שגם טיפל בזה. כולם יודעים שאין לזה מקום בכדורגל. רוב הקהל מחא לנו כפיים אחרי המשחק והעריך גם את הקהל שלנו. למעט קומץ, הייתה אווירה מאוד טובה".

מאמן הירוקים התייחס גם לאזכור שמו כמועמד לנבחרת ישראל: "קודם כל מדובר בשמועות. תמיד מחמיא שהשם שלי מוזכר בהקשר של הנבחרת, כל מאמן שואף לזה וזה כבוד מאוד גדול. כרגע אנחנו מתעסקים במכבי חיפה.

דולב חזיזה אמר: "אם הם יותר חזקים, אנחנו צריכים למצוא את החסרונות שלהם. המשחק בברלין לא הלך כמו שרצינו, קצת מבאס כי אני חושב שהיינו יכולים להראות הרבה יותר. לוקח זמן להתרגל כשאתה משחק בכמה מפעלים, בטח כשאתה נופל על בית כזה קשה. אני שמח שהתרגלנו לקצב באירופה, אנחנו יודעים שאם נביא את זה לליגה זה יעזור לנו בהמון פרמטרים. בפראג היה לנו חוסר מזל, היו לנו הזדמנויות להשוות ואני לא חושב שהגיע לנו להפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דולב חזיזה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"בפראג היה לנו חוסר מזל". דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

הקשר נשאל לגבי השפעת הקונפרנס ליג על הליגה והשיב: "אני חושב שאירופה כן משפרת את היכולת של רוב השחקנים, נכון שיש הרבה משחקים וזה עמוס, אבל אנחנו יודעים לחלק את הכוחות. לא פתחנו טוב בליגה בלי קשר לאירופה, היינו צריכים להשתפר ממשחק למשחק. לפני הפגרה היינו במומנטום טוב ואני מקווה שנמשיך את זה, כמובן שאנחנו תמיד שואפים להיות במקום הראשון".

על יכולתו האישית הוסיף חזיזה: "כבר שנתיים או שלוש אני לא פותח את הליגה בצורה שאני רוצה. יכול להיות שלפעמים אני מחפש לעשות יותר מדי דברים, זה משהו שאני לא צריך לעשות. מהר מאוד בצוות המקצועי מחזירים אותי למסלול ומראים לי את הדרך, אני שמח שלפני הפגרה חזרתי לעצמי ועזרתי לקבוצה לנצח".

טאיוו אווני שחקן אוניון ברלין. Martin Rose, GettyImages
צפוי לפתוח הפעם ולעשות להרכב הירוקים כאב ראש. אווני/GettyImages, Martin Rose

אוניון ברלין נראית נהדר בבונדסליגה והשיגה כבר 20 נקודות מ-36 אפשריות עד כה, אבל באירופה היא רחוקה מלהרשים ויש לה רק שלוש נקודות, אותן השיגה בניצחון על מכבי חיפה בסיבוב הראשון. כדי לשמור על סיכוי כלשהו אוניון חייבת להשלים דאבל על הירוקים ולפי חלק מהדיווחים צפויה לעלות בהרכב חזק יותר מזה ששיחק ב-0:3 בבירת גרמניה, כך שמקס קרוזה וטאיוו אווני המצטיין יפתחו ב-11. אוניון מגיעה במצב רוח טוב אחרי שניצחה 0:2 את הרטה בליגה.

מאמן אוניון ברלין אורס פישר אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו חייבים לנצח כדי להגיע למשחק האחרון מול סלביה פראג כשיש לנו סיכוי לעלות". יוליאן ריירסון אמר: "יש לי זיכרונות טובים מישראל, כבשתי כאן את השער הראשון שלי בנורבגיה הצעירה. אני אשמח מאוד כמובן לכבוש גם את השער הראשון שלי בקונפרנס ליג, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully