וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיית רכזים בנבחרת: קרע במפשעה לניב משגב, פציעה בגב לים מדר

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 19:35

גארד הפועל חולון הושבת. הליגיונר נבדק בשל בעיות שהגבילו אותו במשחקים האחרונים בפרטיזן. הגביע העולמי יוצג לקהל בחמישי

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

נבחרת ישראל תתכנס מחר (שני) לאימון הבכורה של גיא גודס, לקראת צמד המשחקים הראשון במוקדמות גביע העולם - ביום חמישי ב-19:00 בהיכל קבוצת שלמה נגד פולין, וביום ראשון הבא באסטוניה. לקראת ההתכנסות נרשמות כבר בעיות, בעיקר בעמדת הרכז.

ניב משגב, שמככב לאחרונה בהפועל חולון, היה אמור לשחק לראשונה במדים הלאומיים, אך יחמיץ את החלון בשל קרע במפשעה שישבית אותו למספר שבועות. משגב (26, 1.81) נפצע בהפסד לקלוז' נאפוקה בליגת האלופות, שבו קלע 19 נקודות ומסר שישה אסיסטים, וחומרת הפגיעה התגלתה בבדיקת MRI שעבר.

שחקן הפועל חולון ניב משגב מול שחקן הפועל תל אביב בר טימור. דני מרון
היה אמור לערוך את הבכורה שלו במדים הלאומיים. משגב/דני מרון

אלא שמשגב אינו לבד. גם ים מדר אינו כשיר במאת האחוזים, וסובל מבעיית גב שהשביתה אותו ממשחק היורוקאפ האחרון של פרטיזן בלגרד. הוא שותף בניצחון על בודוצ'נוסט אתמול בליגה האדריאטית, אבל לארבע דקות בלבד, וייבדק בימים הקרובים.

מלבד השניים, ישראל תחסר בחלון את הרכז המוביל שלה בקמפיינים האחרונים, תמיר בלאט, שבדומה ליובל זוסמן לא ישוחרר מאלבה ברלין. גל מקל חזר לשחק הערב במדי אנדורה, לאחר שסבל גם הוא מפציעה.

עוד בוואלה!

רמי הדר התפטר מאימון הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההפסד של מכבי תל אביב ביוון

ערב פתיחת מוקדמות המונדובאסקט, הגביע העולמי - שיוענק ב-2023 לזוכה באליפות - ינחת ביום שלישי בתל אביב. הגביע, שקרוי על שמו של ממציא משחק הכדורסל ג'יימס נייסמית', יעבור בשנתיים הקרובות ב-80 מדינות, וישראל זכתה בכבוד להיות הראשונה שבהן. הקהל שיגיע ביום חמישי למשחק נגד פולין יוכל להצטלם עם הגביע, שיוצב בעמדת צילום מיוחדת באולם הדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully