וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחפשת שחקן פנים, הלפרין: "לקחנו צעד קדימה"

21.11.2021 / 10:56

חמישה אדומים יצטרפו לנבחרותיהם אחרי הניצחון על הפועל חיפה, המאמן הזמני מרוצה מהיכולת במחצית השנייה. הקבוצה רוצה רכש לפני קרשיאקה ועוקבת אחרי שוק הרכזים

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרות עם חיוך על הפנים, לאחר שחזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות בליגת העל עם 77:89 ביתי על הפועל חיפה.

קבוצתו של יותם הלפרין, שברבע השני כבר ברחה ליתרון של 17 הפרש, מצאה עצמה בפיגור של ארבע, שש דקות לסיום, אבל התעשתה ורצה ל-6:23. ג'יילן אדאמס חולל מיני מהפך, כשקלע שבע נקודות רצופות באותו רגע קריטי, ואחר כך הצטרפו אליו רטין אובסוהאן עם עשר נקודות (28 במשחק כולו) ואדם אריאל עם שתי שלשות.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. ברני ארדוב
להט לפני פגרת הנבחרות. אובסוהאן/ברני ארדוב

שלושה משחקני ירושלים - אריאל, איתי שגב ועמית גרשון - צפויים להתייצב מחר לאימון נבחרת ישראל, לקראת צמד המשחקים נגד פולין ואסטוניה במוקדמות גביע העולם, בעוד אובסוהאן ייצא לנבחרת בלגיה ואנתוני בנט לנבחרת קנדה. בירושלים ירכזו מאמץ בניסיון להחתים שחקן פנים עוד לפני משחק החוץ הגורלי בליגת האלופות נגד פינאר קרשיאקה ביום שני בעוד שבועיים, כשבמקביל הם עוקבים אחר שוק הרכזים.

"ברגע שמוניתי למאמן, אני באמת מתרכז רק באימון הקבוצה, וזה לא כדי להתחמק. אני מקווה שיהיו שינויים לטובה", אמר הלפרין בנוגע לסוגיה. על הניצחון נגד הפועל חיפה הוסיף: "אנחנו עוד לא משחקים את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים, והחבר'ה באמת לקחו צעד קדימה במחצית השנייה - כולם, ולא משנה מי קלע ומי לא. אני שמח שידענו לחזור אחרי שמצאנו את עצמנו בפיגור, שמרנו על קור רוח, וידענו לעשות את המהלכים הנכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully