וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכוח מתל אביב, לחשוב על הטופ 16: הפועל חולון מתארחת בקלוז' נאפוקה

16.11.2021 / 21:08

אחרי מסע ממושך לרומניה מוכת הקורונה, הסגולים ינסו לשמור ביום רביעי (19:30) על מאזן מושלם בליגת האלופות ולעשות עוד צעד משמעותי בדרך למקום הראשון ולשלב הבא. מאוריציו בוסקאליה: "אנחנו יודעים מה לא עבד נגד הפועל תל אביב ומה צריך לשפר"

תקציר: ברצלונה - ולנסיה 87:79/ספורט1

הפועל חולון תשלים מחר (רביעי, 19:30) מחצית מדרכה בשלב הראשון של ליגת האלופות, כשתתארח ברומניה אצל קלוז' נאפוקה. אם תשמור על מאזן מושלם, היא תגיע לסיבוב השני במצב האידיאלי - כשייוותרו לה שני משחקי בית, והמקום הראשון שמוביל לטופ 16 יהיה כמעט בכיסה.

אלא שכדי לעשות זאת, חולון תצטרך להשכיח את המשחק המוזר שעבר עליה במוצאי השבת האחרונה נגד הפועל תל אביב. בערב שבו מסרה 27 אסיסטים (על 24 סלי שדה ותשע קליעות עונשין) וסחטה מיריבתה 21 איבודי כדור לעומת תשעה בלבד, היא נתקעה על 62 נקודות והפסידה.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. אודי ציטיאט
חולון תישאר מושלמת? פניני/אודי ציטיאט

שני המפתחות היו מתחת לסל ומחוץ לקשת: הסגולים הובסו 55:28 בריבאונדים ופגעו ב-5 מ-32 לשלוש, כשמתחת לכולם בולטים סטיבן גריי עם 1 מ-10, רפי מנקו עם 0 מ-6, גיא פניני וכריס ג'ונסון עם 1 מ-5 כל אחד. "ניתחנו את הדברים שקרו במשחק האחרון ואנחנו יודעים מה לא עבד ומה צריך לשפר בכמה אספקטים", הבטיח המאמן מאוריציו בוסקאליה.

לאור מצב התחלואה הבעייתי ברומניה, שהוביל לצמצום משמעותי במספר הטיסות, חולון עזבה את ישראל כבר ביום שני בבוקר והגיעה לקלוז' רק בערב, אחרי עצירת ביניים בבוקרשט. המשחק ייערך ללא קהל, והקבוצה תשוב ארצה רק ביום חמישי בשעת לילה מאוחרת.

"קלוז' מצליחה בכמה מסגרות, היא תמיד ממוקדת ומתפקדת היטב", סיכם בוסקאליה. "מחכה לנו משחק קשה שיצריך מאיתנו מחויבות מנטלית ופיזית ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully