וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי: "אנחנו מרגישים שאנחנו ברמה של היורו"

16.11.2021 / 12:00

קשר הנבחרת הצעירה משוכנע שאפשרי לעלות לטורניר היוקרתי ("בבית אנחנו הרבה יותר בטוחים בעצמנו"), מסביר איזה תפקיד הוא הכי אוהב וגם חושב על העתיד במכבי חיפה: "רוצה להפוך לשחקן הרכב"

השער של מאור לוי נגד דינמו טביליסי/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה תעלה הערב (שלישי, 19:40) למשחק באצטדיון בפתח תקוה מול נבחרת הונגריה, ששלוש נקודות בו יקרבו אותה צעד נוסף לערב היורו עד גיל 21. החניכים של אלון חזן הציגו סיבוב ראשון אדיר עם 12 נקודות והם צמודים למוליכה גרמניה שמחזיקה במאזן זהה, ומעל פולין והונגריה בטבלה. אחד השחקנים שאמון על ההצלחה הוא מאור לוי, שהפך לאס של חזן מהספסל בלא מעט משחקים. הקשר, שכבר הפך לחלק משמעותי מהרוטציה של האלופה מכבי חיפה, עוד מקווה להפוך לשחקן הרכב בנבחרת ובקבוצתו. רגע לפני המשחק המכריע הערב, לוי התפנה לריאיון מיוחד שבו דיבר על הפספוס מול גרמניה, השאיפות של הנבחרת, חדר ההלבשה המגובש, וגם על קפיצת המדרגה שעשה בקבוצתו והשאיפות לעתיד.

עברתם כבר חצי קמפיין ועד עכשיו זה נראה מצוין. ציפיתם לתוצאות כאלה?

"תמיד האמנו מאוד בעצמנו ובצוות. ידענו שאנחנו יכולים לעשות פתיחה טובה של הקמפיין ויש פה באמת נבחרת מאוד מגובשת וטובה, אלון יודע לנהל את השחקנים ואת כל המערך ברמה גבוהה".

המטרה היא לעלות או שגם קמפיין מכובד יספק?

"חד משמעית המטרה היא לעלות ליורו".

יש לכם עוד ארבעה משחקי בית. זה יתרון משמעותי.

"בהחלט. בבית אנחנו הרבה יותר בטוחים בעצמנו מאשר בחוץ. עשינו תוצאות טובות בחוץ, אבל תמיד זה יותר קשה מול הקהל של הקבוצה היריבה. נשאר לנו משחק חוץ אחד נגד לטביה ואני מאמין שגם שם נעשה עבודה טובה. בבית אנחנו באים לנצח כל משחק וכל יריבה".

מאור לוי, קשר נבחרת ישראל הצעירה. יותם רונן
"אלון מנהל את המערך ברמה גבוהה". לוי וחזן/יותם רונן

הניצחון של פולין על גרמניה הגדיל אצלכם את תחושת הפספוס?

"תחושת הפספוס הייתה גדולה בלי קשר. זה היה פספוס גדול כי נשארו רק עוד חמש דקות לסיום, אבל זה באמת מאחורינו ואנחנו מתמקדים במשחק הערב מול הונגריה".

עדיין לא תפסת מקום קבוע בהרכב, מה הציפיות האישיות מהקמפיין?

"אני לוקח כל הזדמנות שאני מקבל בידיים. בין אם אלון יחשוב שאני צריך לעלות בהרכב או מהספסל, אני תמיד אתן את היכולת הכי טובה שאני יכול ואשקיע כמה שאני יכול. הציפיות שלי הן להגיע עם ליורו ותוך כדי זה להפגין את היכולת הכי גבוהה שאפשר".

פעם בנבחרת הצעירה היו משחקים בעיקר שחקנים מהליגה הלאומית, כי בליגת העל הצעירים לא היו מקבלים הזדמנות. היום כמעט כולם מליגת העל ויש אפילו ליגיונרים. מה השתנה?

"אני מרגיש בשנים האחרונות שהצעירים בישראל מתחילים לקבל יותר דקות וגם מפגינים יכולת יותר טובה. השחקנים הצעירים בארץ איכותיים מאוד וגם אוהבים לעבוד קשה ואני מקווה שנמשיך לקבל כולם כמה שיותר דקות".

רובכם יריבים בליגה, איך זה משפיע על חדר ההלבשה בנבחרת?

"כשמגיעים לפה כולם חברים טובים. אין פה שום יריבות, כולם בוגרים מספיק להבין שמה שקורה בקבוצות נשאר שם ובנבחרת כולנו למען מטרה אחת ואנחנו נהנים באמת אחד עם השני".

עד עכשיו היה נדמה שאין ציפיות מכם ופתאום אתם מגיעים כפייבוריטים למשחק הערב. מלחיץ?

"לא, כי אנחנו הבאנו את עצמנו למצב כשמחשיבים אותנו לכאלה, עם היכולת שלנו. אנחנו נמשיך להציג את היכולת הזו גם במשחקים שנהיה פייבוריטים וגם במשחקים שנגיע כאנדרדוג, כי אנחנו תמיד באים לשחק את הכדורגל שלנו".

הנבחרת הזו ברמה של היורו?

"זו המטרה שלנו ואנחנו חד משמעית מרגישים שאנחנו ברמה של היורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאור לוי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כל חיי חלמתי להיות שחקן משמעותי במכבי חיפה". מאור לוי במדים הירוקים/מאור אלקסלסי

לא ציפו שתהיה משמעותי במכבי חיפה, אבל פתאום רשמת 20 הופעות בעונת האליפות. איך הייתה התחושה?

"באמת לא ציפיתי לזה ובתחילת העונה רק חלמתי שאהיה בסגל, אבל פתאום העונה התפתחה אחרת וברק והצוות נתנו בי אמון ונהייתי חלק רציני מהטירוף הזה שנקרא מכבי חיפה. אני מודה להם מאוד שנתנו לי את הכלים וההזדמנות. זה היה החלום שלי כל החיים".

ואחרי עונה כזו, מה השאיפות שלך בקבוצה?

"להשתפר, לעבוד קשה ולהשתלב אפילו יותר במכבי חיפה. אני רוצה להצליח בקבוצה הזו ולהפוך בהמשך לשחקן הרכב".

הפכת לסוג של חביב הקהל.

"אני אוהד עוד לפני שהייתי שחקן בקבוצה הבוגרת ואני אוהב את הקהל מאוד. אם אני חביב הקהל? אני בטח לא אגיד את זה, אבל אני רוצה להחזיר לקהל, לשחקנים ולצוות כמה שאני יכול".

אירופה זו השאיפה הבאה?

"השאיפה להצליח במכבי חיפה. לא חושב על אירופה, בטח לא עכשיו".

שיחקת בכנף, שיחקת בכל עמדה בקישור, אפילו יש פרשנים שטענו שאתה צריך להיות מגן. באיזו עמדה אתה מרגיש הכי בנוח?

"אין אחת כזו. אני מעדיף לשחק במרכז השדה, אבל יכול לשחק בכל העמדות. גם קשר אחורי, גם כקשר 8 וגם כקשר 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully