וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטין אובסוהאן: "לא הופענו למשחק ולא שיחקנו כדורסל"

16.11.2021 / 9:45

הפועל ירושלים חזרה להפסיד ב-85:79 בהרצליה, ותנסה להנחית סנטר זר ואולי גם רכז עד סיום פגרת הנבחרת בשבוע הבא. יותם הלפרין: "אנחנו יודעים שהקבוצה שלנו חסרה"

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

בהפועל ירושלים לא השלו את עצמם שהבעיות נפתרו אחרי רצף שלושת הניצחונות תחת יותם הלפרין, ואמש (שני) הן צפו מחדש - כשהקבוצה הפסידה 85:79 לבני הרצליה. בעוד שלושה שבועות יתייצבו האדומים למשחק העונה שלהם בליגת האלופות, כשיתארחו אצל פינאר קרשיאקה, ועד אז ירכזו מאמץ להנחית סנטר זר ואולי גם רכז.

"אין ספק שזה המשחק הפחות טוב מבין הארבעה שאימנתי", הודה המאמן יותם הלפרין, הוא הסביר כי "הפסדנו אותו כבר במחצית הראשונה", שבה הרצליה ברחה ל-14 הפרש, למרות שקבוצתו חזרה ואף עברה להוליך. "כשאתה יוצא למשחק חוץ, יש דברים שאתה לא רוצה שיקרו, וכמעט בכל פרמטר הם קרו".

שחקן הפועל ירושלים איתי שגב. ברני ארדוב
המשחק הכי פחות טוב תחת הלפרין. שחקני ירושלים מאוכזבים/ברני ארדוב

בהפסד שוב בלטה בעיית הזרים של ירושלים: שון קילפטריק שותף לעשר דקות בלבד, וסיים עם 1 מ-4 מהשדה ומדד שלילי, ואנתוני בנט סיים גם הוא עם סל בודד ב-12 דקות. "שון שיחק פחות טוב, והאחרים נכנסו יותר טוב למשחק", אמר הלפרין. "אנחנו יודעים שהקבוצה שלנו חסרה. גם בימים הטובים שלנו היינו בשוק השחקנים, וכשיהיה משהו, ננסה להתחזק".

בנוגע למעמדו כמאמן זמני הוסיף: "המטרה העיקרית שלי היא לאמן, עד שיהיה משהו רלוונטי. כשזה יקרה, אני מניח שישאלו אותי ויתייעצו איתי".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
המאמן יודע: "הקבוצה שלנו חסרה"/ברני ארדוב

לפני המשחק התקיים טקס לכבוד השחקנים הבלגים של הקבוצות, אדי ואן וליט מהרצליה ורטין אובסוהאן מירושלים, ובמעמד שגריר בלגיה בישראל נוגנו המנוני שתי המדינות. "זה היה רגע מיוחד, שלא חוויתי כמוהו בחו"ל, וכיף לראות שמכבדים כך את המקום שממנו אני בא", אמר אובסוהאן.

בנוגע למשחק עצמו התבטא הגארד, שקלע 19 נקודות: "אתה יוצא לקרב עם מי שיש לך, ואני מאמין בשחקנים שיש לנו, במאמנים ובמועדון. אני לא רוצה להשמיע תירוצים. לא הופענו למשחק ולא שיחקנו כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully