וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתורי: מי ה"מלאך" ששומר על המדליסט האולימפי של ישראל?

וואלה! בריאות בשיתוף יטבתה

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 10:48

צפו: המדליסט האולימפי יודע שכמו כל ג'ודוקא, גם הוא חייב לשמור על המשקל, לאושש את הגוף אחרי אימון ולצרוך חלבונים. מי שעוזר לו בדרך הוא "המלאך" שלו, מיקי מדר, תזונאי ספורט. הפגשנו אותם ל"מבחן הזוגיות" האולטימטיבי. איך הלך?

בווידיאו: פיטר פלצ'יק והתזונאי הצמוד ב"מבחן הזוגיות"/עריכה: גלעד מן מנהיים

כמו כל ג'ודוקא, גם המדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק מבין היטב את החשיבות בשמירה על המשקל ובאיזון הגוף אחרי עוד יום אימונים מפרך. כמו כל אדם, גם לו מתחשק מדי פעם להתפזר: "ברגעים האלו, מיקי הוא המלאך הטוב שלי. כשאני רוצה לאכול משהו לא מתאים, הוא תמיד יושב לי בראש ושומר עליי".

מיקי מדר, תזונאי הספורט שעובד עם פיטר, דואג לתפריט שלו באופן קבוע ויומיומי, כל הדרך להישגים ענקיים כמו זה שנרשם בטוקיו 2020. אז הפגשנו ביניהם ל"מבחן הזוגיות" האולטימטיבי ובדקנו כמה פעמים ביום הם מסתמסים על אוכל (תלוי את מי שואלים...), מה הגילטי פלז'ר של פיטר, מה אסור לו לאכול וכמובן, מה דעתו של מיקי על משקה החלבון החדש יטבתה PRO, שמכיל 20 גרם חלבון, 200 קלוריות ומספיק סוכר בשביל להתאושש מהאימון, בדיוק מה שפיטר צריך בסוף היום שלו. איך אמר הג'ודוקא? "הבוס אישר".

WHEY ISOLATE הוא משקה מי גבינה חדש של יטבתה, המכיל 100% חלבון מבודד. אפשר למצוא אותו בשני טעמי פירות: אפרסק ולימונדה והוא ייחודי בכך שהוא מכיל אחוז גבוה של חומצות אמינו חיוניות, שהגוף לא מייצר בעצמו, כולל חומצות מסועפות (BCAA), המסייעות לשימור והתאוששות השריר.

וואלה! בריאות בשיתוף יטבתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully