וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת עיניו הבוחנות של דראפיץ': קרית שמונה יצאה למחנה בנחשולים

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 10:13

ק"ש תערוך מחנה של ארבעה ימים בקיבוץ תחת המאמן החדש, כולל שני אימונים ביום ומשחק מול סכנין. השחקנים מודים: "עכשיו הכל עלינו"

סלובודן דראפיץ' מדבר לראשונה כמאמן עירוני קרית שמונה/צילום: לילך וייס. עריכה: ניר חן

עירוני קרית שמונה יצאה הבוקר (שני) למחנה אימונים בקיבוץ נחשולים בן ארבעה ימים, עד ליום חמישי. הקבוצה שבה כבר אמש מהחופשה הקצרה בת שלושה ימים לה זכו השחקנים בעקבות פגרת הנבחרת והיום כאמור תחל את המחנה הקצר.

במהלך המחנה בנחשולים יערכו שחקני הקבוצה שני אימונים ביום תחת עיניו הבוחנות של המאמן החדש, סלובודן דראפיץ'. האימונים עצמם יתקיימו הן באזור חיפה והן באזור אור עקיבא.

סלובודן דראפיץ' באימון עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
קדימה, לעבודה. דראפיץ'/לילך וייס רוזנברג

אחת מהמטרות המרכזיות של מחנה האימונים היא לעבוד על הגיבוש בקרב השחקנים ואף על גיבוש יחד עם המאמן החדש. בתוך כך, המחנה יאפשר לדראפיץ' לראות את כלל שחקני הקבוצה כפי שהוא מעוניין על מנת להנחיל בקבוצה את צורת המשחק לה הוא שואף.

מחנה האימונים ייחתם עם משחק אימון באיצטדיון דוחא'מול בני סכנין ביום חמישי. מי שייעדרו מהמחנה הם נדב זמיר השוער המחליף וזיו מורגן שנמצאים עם הנבחרת הצעירה ועשויים להצטרף רק לסופו. "אין ספק שאנחנו בפתיחת עונה זוועתית", הודה שחקן בקבוצה, "עכשיו כשכבר היה חילופי מאמנים ברור לנו שהכל עלינו ואנחנו חייבים להשתפר ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully