וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בעיות בתוקף חיסוני הקורונה: ביקור אגדות ההוקי הרוסיות בישראל בספק

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 9:43

ועדת החריגים הבין משרדית לא אישרה למחצית מהמשלחת הרוסית להיכנס לארץ. לב ג'נין, ממארגני האירוע: "זה סירוב לא ברור שיגרום לישראל נזק תדמיתי מיותר"

משחק הראווה של אגדות ההוקי קרח הרוסיות נגד שחקני הוקי ישראלי, שהיה אמור להתקיים ביום חמישי בישראל, נמצא בסכנת ביטול. זאת לאחר שאמש (ראשון) ועדת החריגים הבין משרדית לא העניקה אשרות כניסה לישראל ל-17 מחברי המשלחת שאמורה לנחות בארץ מחר, בינהם לואצ'יסלב פטיסוב, אחד מבכירי שחקני ההוקי קרח של רוסיה בכל הזמנים. החלטת הוועדה התקבלה בשל בעיות בתוקף של החיסונים לקורונה שקיבלו חברי המשלחת.

הביקור המתוכנן של כוכבי ההוקי הרוסיים בישראל, היה חלק מהאירועים לציון 30 שנה לכינון היחסים בין רוסיה וישראל. המשלחת בה חברים 36 אורחים (24 שחקני הוקי בדימוס מהבכירים בעולם ו-12 מלווים) היתה אמורה לקיים משחק ראווה מול נבחרת שחקני הוקי ישראלים ביום חמישי בארנת הקרח Oneice Arena במושב תנובות ולקיים מפגש נוסף עם שחקני הוקי צעירים מישראל.

ואצ'יסלב פטיסוב. נאור מרק,
לא יגיע לישראל? פטיסוב/נאור מרק

בנוסף לכך, חברי המשלחת היו אמורים לקחת חלק גם באירוע לציון 30 שנה לחידוש היחסים בין שתי המדינות שהיה אמור להתקיים ביום חמישי באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

לב ג'נין, מעמותת אסנד - ASCEND, אשר מפיקה את האירוע הספורטיבי מסר: "צר לנו מאוד על ההחלטה של ועדת החריגים. מדובר בביקור רשמי של ספורטאי ענק. ההחלטה לא לאפשר להם להיכנס לישראל לא תשרת את יחסי הציבור שלנו בעולם. אנחנו בקשר עם שר התיירות יואל רזבוזוב ועם שגריר רוסיה בישראל ואני מקווה שיימצא פתרון שימנע את אי הנעימות שתיווצר לכולנו".

"חלק מחברי המשלחת חזרו רק לפני מספר ימים מוועידת האקלים בגלזגו, שם לא היתה להם בעיה של אשרת כניסה. הודענו לוועדה שכל חברי המשלחת מוכנים כמובן לעבור את כל הבדיקות הנדרשות לפני הכניסה לארץ, אבל נתקלנו בסירוב להעניק להם אשרות. סירוב לא ברור שיגרום לישראל נזק תדמיתי מיותר".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully