וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבורים המפתיעים של חיפה: גולדברג הופך לבינגו, טואטחה הזכיר נשכחות

8.11.2021 / 7:47

גולדברג הופך לעוגן דווקא כבלם ומצדיק את ההימור של בכר, טואטחה חוזר לעניינים דווקא אחרי שהיה בדרך החוצה. השחקנים הצליחו לשמח את שחר ביום חגו: "נתנו לו ליהנות". וגם: ההקרבה של פלאניץ' והסטטוס של הפצועים

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

1. שעות לפני המשחק מול עירוני קרית שמונה החלו לדבר שחקני מכבי חיפה בינם לבין עצמם על כך שהם חייבים להציג משחק טוב ולרשום ניצחון חלק כדי לשמח את הבעלים יעקב שחר. זה היה המשחק ה-1,000 של שחר כבעלים של המועדון (בליגה), והשחקנים עלו עם מוטיבציה מיוחדת. זה הסתיים עם 0:4 משכנע. "רצינו מאוד לשמח את יענקל'ה", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "דיברנו על זה בינינו וידענו שאנחנו לא רק צריכים לנצח, אלא גם לתת לו ליהנות".

"אם יענקל'ה עדיין רעב כל הזמן, אז מי אנחנו שלא נהיה כל הזמן רעבים לעוד הישגים?", הסביר שחקן אחר, "מאוד רצינו לנצח בצורה משכנעת, ועשינו את זה".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר משוחח עם השחקנים אחרי ההפסד לסלביה פראג. ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
השחקנים הזכירו אחד לשני: צריך לשמח אותו. שחר/אתר רשמי, ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

2. האלופה הציגה את אחד המשחקים הכי טובים שלה העונה, ושחקנים רבים סחטו מחמאות. שון גולדברג שהגיע על תקן גיבוי והרוויח מקום של קבע בהרכב דווקא בתור בלם, הציג משחק שקט וטוב. "שון קיבל את הגב מברק בכר וזה מתברר כבינגו. הוא שדרג משמעותית את היציבות בהגנה", אמרו במועדון.

כזכור, גולדברג הגיע על תקן מגן מחליף לסאן מנחם וזאת לאור ההחלטה של בכר בקיץ שטאלב טואטחה לא בתוכניות המקצועיות שלו. טואטחה שהגיע בקול תרועה רמה בעונה שעברה איבד תוך כדי העונה את מעמדו בייחוד לאחר התקרית בה לא נשאר לארוחת גיבוש לאחר אחד האימונים. המגן שקיבל את ההודעה שהוא לא בתוכניות המקצועיות קיבל כמה הצעות, אבל סירב לכולן והמשיך להתאמן ברצינות, לפי גורמים במועדון. בסופו של דבר הוא נשאר אחרי תום מועד חלון ההעברות ומצא את עצמו שוב ברוטציה. אמש הוא כבר קיבל הזדמנות בהרכב, שיחק 60 דקות והציג יכולת שהזכירה את המגן בימיו הטובים בהם היה היה שחקן הרכב קבוע בנבחרת ישראל. "טאלב עושה הכל כדי להיכנס לעניינים", מסביר אחד מחבריו לקבוצה, "אתמול הוא בהחלט הראה למה תמיד טוב שיש לך שחקן ברמה כזו בקבוצה".

בקבוצה היו שמחים אף יותר מהרגיל מהיכולת של טואטחה וזאת בשל הרצון לתת יותר מנוחה לסאן מנחם שביחד עם ההופעות בנבחרת ישראל רושם כבר קרוב ל-30 הופעות עוד לפני מחצית העונה.

עוד בוואלה!

אלף שיר לצפון: מכבי חיפה הביסה 0:4 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה מול שחקן עירוני קרית שמונה רועי קהת. מאור אלקסלסי
חוזר לעצמו לאט לאט. טואטחה בפעולה אתמול/מאור אלקסלסי

3. הרבה דובר בימים האחרונים על כך שבשל סיבות אישיות שעוברות עליו, הראש של בוגדן פלאניץ' לא במכבי חיפה. למרות הנסיבות המקלות, הבלם הסרבי החליט כבר שלשום שישחק נגד עירוני קרית שמונה וערך אימון מלא. אמש בכר שוחח איתו ונתן לו את המקום בהרכב, והוא החזיר בעוד משחק שקט ונקי מטעויות. פלאניץ' צפוי כעת לטוס לסרביה ויחזור לקראת תום פגרת הנבחרות והשזרוע. בחיפה שיבחו את הבלם על כך שנרתם לשחק, וגם בקהל למרות עמימות סביב הסיבות לדרמה סביבו, עודדו את השחקן.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הקרבה גדולה. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

4. לפני כשנה וחצי מחלקת הנוער של מכבי חיפה קיבלה החלטה לצרף כמה שיותר שחקנים מובילים מקבוצות אחרות בשלל קבוצות הגילאים. בזמנו לואיס ויסנטה, שהיה אז המנהל המקצועי, צירף לחיפה את המגן הימני של בית"ר טוברוק רועי אלימלך. שנה ושלושה חודשים עברו מאז המעבר ואלימלך קיבל אתמול הזדמנות ראשונה בקבוצה הבוגרת כשנכנס כמחליף. כבר בנגיעה הראשונה שלו היה ברור שהעובדה שמגיע מקבוצת הנוער נותנת לו נקודות זכות אצל הקהל שהריע לאלימלך בכל נגיעה.

בסוף הצליח אלימלך לבשל לעומר אצילי את השער הרביעי והכניס את הקבוצה ובעיקר את הקהל "לשיגעון". בחיפה מציינים שבעונה וחצי של ברק בכר הוא הצליח לצד ההישגים והתארים לשלב שחקנים שהגיעו ממחלקת הנוער כמו מוחמד אבו פאני, מאור לוי ומחמוד ג'אבר וכעת גם אלימלך הצליח לרשום בכורה מוצלחת ועשוי להיכנס לעניינים לפחות עד חודש ינואר, אז צפוי להגיע מגן ימני שיחליף את ריאן סטריין. אגב לוי נכנס אתמול בפעם השנייה ברציפות כמחליף אחרי תקופה בה לא קיבל קרדיט וזכה למחמאות על היכולת.

5. חיפה יוצאת כעת לפגרת הנבחרות כשהמטרה העיקרית היא לנצל את הזמן כדי לאושש כמה שיותר שחקנים. ההערכה היא שחוסה רודריגס וגודסוויי דוניו יהיו כשירים למשחק הבא מול הפועל תל אביב, כאשר נטע לביא צפוי להמשיך להיעדר. עדיין לא ברור אם ריאן סטריין יהיה כשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully