וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "באנו להתנפל מההתחלה, וזה מה שעשינו"

7.11.2021 / 22:08

מאמן מכבי חיפה מרוצה לאחר ה-0:4 הגדול על עירוני קרית שמונה, וגם פרגן ליעקב שחר על משחקו האלף כבעלים: "נותן את כל השקט והתנאים"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

חיוכים וחיבוקים בקרב שחקני מכבי חיפה לאחר שהירוקים השיגו הערב (ראשון) את ניצחונם הגדול ביותר העונה, 0:4 על עירוני קרית שמונה. הקבוצה של ברק בכר העניק יעקב שחר מתנה לרגל משחקו האלף כבעלי הקבוצה, כאשר דין דוד כבש את שער הליגה הראשון שלו כשחקן האלופה. מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי ועומר אצילי הוסיפו, ומכבי חיפה התקרבה עד כדי שתי נקודות מהפועל באר שבע שבמקום הראשון, כשהיא דוחקת את היריבה העירונית הפועל חיפה למקום השלישי בזכות הפרש שערים עדיף.

מאמן המנצחת ברק בכר אמר בסיום: "אנחנו מסיימים עכשיו תקופה מאוד עמוסה ולחוצה. רק לפני שלושה ימים שיחקנו מול קבוצה אדירה בקצב מטורף, ועוד הייתה לנו טיסה. ידענו שאנחנו צריכים להתחיל חזק, שאין תירוצים ואין עייפות, והחבר'ה עשו את זה הכי טוב שיש. באנו להתנפל מהתחלה וזה מה שעשינו. יענקל'ה הבהיר לנו טוב מאוד שאנחנו צריכים לנצח במשחק ה-1,000 שלו ורצינו לשמח גם את המנכ"ל שלנו בעת האבל".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם מאמן עירוני קרית שמונה עמיר נוסבאום. מאור אלקסלסי
יכול לחייך. ברק בכר/מאור אלקסלסי

על משחקו האלף של יעקב שחר כבעלים: "תענוג לעבוד איתו. הוא נותן את כל השקט וכל התנאים, איש כדורגל. הוא יודע לתת את הביקורת כשצריך, דווקא אחרי ניצחונות. הוא תמיד נשאר בדרך שלו, 30 שנה. אני עוד הייתי אוהד כשהוא הגיע לקבוצה, ולהיות חלק מהדבר הזה זו גאווה גדולה".

על ההמשך: "אנחנו חייבים את הפגרה, לא צריכים. גם היום חסרו לנו שחקנים עם פציעות קטנות. אחרי הפגרה אני מאמין שיהיה לנו את כולם, אולי למעט נטע לביא, ואנחנו צריכים את כולם כי נחזור שוב לעומס".

עוד בוואלה! ספורט

אלף שיר לצפון: מכבי חיפה הביסה 0:4 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה עמיר נוסבאום. מאור אלקסלסי
"האיכות הכריעה". נוסבאום/מאור אלקסלסי

מאמן קרית שמונה עמיר נוסבאום: "הנענו את הכדור כמו שרצינו, אבל האיכות הכריעה. מכבי חיפה הענישה אותנו על כל חצי טעות. הפסדנו בכל מאבק, היינו קצת נאיביים. יכולנו להביא הרבה יותר למשחק הזה. עשינו להם יותר מדי כבוד וזה לא דבר שיכול לקרות".

במחזור הבא תתארח מכבי חיפה אצל הפועל תל אביב בסמגרת המחזור העשירי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully