וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ארד נבחרה כצפוי ליו"ר הוועד האולימפי הישראלי: "מביאה חזון הישגי"

7.11.2021 / 17:43

הג'ודוקא לשעבר בת ה-54, שהתמודדה לבד לתפקיד, תחליף את יגאל כרמי אחרי ששימשה כסגניתו. היא האישה הראשונה בתפקיד

עידן חדש בספורט הישראלי: יעל ארד נבחרה הערב (ראשון) ליושבת ראש הוועד האולימפי, והפכה בכך לאישה הראשונה - ולספורטאית הראשונה - שנושאת בתפקיד.

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. אודי ציטיאט
כצפוי, מונתה לתפקיד. ארד/אודי ציטיאט

ארד (54), המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל מברצלונה 1992, הייתה המתמודדת היחידה, וההצבעה במשרדי הוועד בהדר יוסף הפכה לאירוע פורמלי בלבד.

היא בנתה את עצמה לתפקיד במשך שמונה שנים, שבמהלכן כיהנה כסגניתו של היו"ר יגאל כרמי, כשמראש סומנה בתור היורשת שלו. לאחר שאלכס גלעדי הכריז עליה, כרמי העניק לה זר פרחים ואת המפתחות למשרד.

ארד אמרה אחרי ההודעה על הבחירה: "החזון שאני מביאה הוא קודם כל הישגי, יש לנו עוד המון מה לעשות. יש תשתית טובה, ואנחנו במערכת צריכים להעז ולהביא תוצאות ולהתעלות לגבהים חדשים. לנשים אין מונופול על ניהול, אבל הן לא נופלות מאף גבר. יותר נשים מנהלות יותר ספורטאיות, ילדות מתאמנות ומאמנות. עד עכשיו לא עמדה אישה בראש התאחדות ולא עמד ספורטאי עבר. הגיע הזמן חברים".

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. אודי ציטיאט
האישה הראשונה אי פעם בתפקיד. ארד/אודי ציטיאט

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "אנו מברכים ושמחים על מינויה של יעל ארד ליושבת ראש הוועד האולימפי. יעל היא פורצת דרך כאישה הראשונה בישראל שקטפה מדליה אולימפית, והיא האישה הראשונה להתמנות לתפקיד יושבת ראש הוועד האולימפי. בכך היא סוללת את דרכן של ספורטאיות ונשים נוספות לצומתי ההכרעה ולמוקדי קבלת ההחלטות של הספורט בישראל. אני מאחל לה הצלחה גדולה מקרב לב, ומצפה להמשך שיתוף פעולה פורה איתה ועם הוועד האולימפי למען ספורטאי ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • יעל ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully