וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "אמרתי לשחקנים שאיני מוכן שיביישו אותי והם הפכו ל-3:4"

7.11.2021 / 11:07

לקראת משחק הליגה ה-1,000 כבעלים (א', 20:15 בספורט4), בעלי מכבי חיפה נזכר במשחק הראשון, ה-0:5 על מכבי תל אביב, השיחה בחדר ההלבשה ששינתה משחק והיום שירצה לשכוח

תקציר: סלביה פראג - מכבי חיפה 0:1/ספורט2

מכבי חיפה תקווה להשאיר מאחור את ההפסד לסלביה פראג כשתארח הערב (ראשון, 20:15 בספורט4) את עירוני קרית שמונה. במשחקה האחרון לפני פגרת הנבחרות תציין אלופת המדינה אירוע מיוחד עם הגעתו של יעקב שחר ל-1,000 משחקי ליגה כבעלי הקבוצה. לכבוד ציון הדרך, שחר התראיין לאתר הירוקים וסיפר על המשחק הראשון, המשחק הגדול ביותר, היום שירצה לשכוח והפעם בה ירד לחדר ההלבשה במחצית ושינה את המשחק.

המשחק הראשון כבעלים: "זה היה בקרית אליעזר מול מכבי פתח תקוה וחטפנו על הראש. היה לי אורח, אריה זייף ז"ל שאמר לי שאין לנו הגנה, הוא כל כך צדק, הפתיחה שלנו הייתה הפסד 5:2. מאוד מקווה שהמשחק האלף יהיה טוב יותר".

המשחק שלא ישכח: "היו הרבה משחקים טובים, אבל ה-0:5 על מכבי תל אביב על קרית אליעזר הוא המשחק שעד היום מרבים להזכיר אותו".

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא נשאר לחגיגות האליפות. שחר/מאור אלקסלסי

היום שירצה לשכוח: "משחק האליפות נגד מכבי תל אביב בקרית אליעזר, כשהקהל פרץ לכר הדשא ואמיר רנד נפצע קשה. מאוד לא אהבתי את ההתנהגות של הקהל ואת הפריצה למגרש. החלטתי לא להישאר לחגיגות, אשתי ליוותה אותי ונסענו הביתה. ביציאה שמענו ברדיו שיש פצועים ושהתחילו להעביר אותם לבית חולים רמב"ם, אז נסענו לשם, קיבלנו דו"ח פצועים ורק אז נסענו הביתה. לצערי החששות שהיו לגבי אחד הפצועים התממשו".

המשחק שהתהפך לאחר שירד לחדר ההלבשה: "בשני משחקים ירדתי לחדר ההלבשה, אבל מה שראוי לציון התרחש נגד בית"ר ירושלים. אמנם פיגרנו 'רק' 2:0, אך ההופעה במחצית הראשונה הייתה פשוט מבישה. ירדתי לחדר ההלבשה ואמרתי שאני לא מוכן שימשיכו לבייש אותי, נתתי דפיקה על השולחן. השחקנים יצאו אחרת למגרש וניצחנו 3:4".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם אל עין. מכבי חיפה, אתר רשמי
התשוקה עדיין קיימת. שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

מהיכן התשוקה: "זו שאלה שאני שואל את עצמי כל יום, אבל אני חושב שזה מהאהבה לספורט. אני בכללי אוהב לראות ספורט, אני פרפקציוניסט שלא אוהב שעושים טעויות, בכדורגל אני לפחות קצת מבין כי שיחקתי ואני מלווה את הענף כל כך הרבה שנים כך שאני יודע למה אני כועס. כולם חושבים שאני כעסן גם בחיים מחוץ לכדורגל אבל מתפלאים לראות שאני לא כזה. כשאפסיק להיות כזה אעזוב את הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully