וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' התאמן כרגיל ועשוי לפתוח בהרכב מכבי חיפה מול קרית שמונה

6.11.2021 / 19:18

הבלם נטל חלק באימון ועשוי לחזור להרכב, חוסה רודריגס לא יהיה בסגל (ראשון, 20:15, ספורט4). שכר ייעדר אצל האורחת, מילושביץ' יחליפו

מחזור 9הסתיים07/11/2021
מכבי חיפה
  • דוד (16)
  • פאני (43)
  • שרי (65)
  • אצילי (90)
0
    עירוני קרית שמונה
    תקציר: סלביה פראג - מכבי חיפה 0:1/ספורט2

    מכבי חיפה

    הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' התאמן היום כרגיל וייתכן כי יפתח בהרכב מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) במשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה. הבלם קיבל את הזכות להחליט האם לשחק מחר וזאת לאור סיבות משפחתיות שהוא נושא איתו. פלאניץ' יקבל את ההחלטה כאמור מחר, אך ייתכן מאוד שיהיה בסגל ואף יפתח. מי שלא יתלבש הפעם הוא חוסה רודריגס שסובל מכיווצים בשריר ובקבוצה לא רוצים לסכנו. המאמן ברק בכר לא תרגל כלל הרכב, אך ההערכה שיעשה כמה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לסלביה פראג בקונפרנס ליג.

    חוסה רודריגס מכבי חיפה. דני מרון
    לא רוצים לסכן אותו. חוסה רודריגס/דני מרון

    עירוני קרית שמונה

    מוחמד שכר סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר משחק החוץ של עירוני קרית שמונה מחר מול מכבי חיפה. לפי הצילום, שכר סובל מקרע קטן יחסית והתקווה שיוכל לעמוד לרשות הקבוצה אחרי פגרת הנבחרות והשזרוע, או לכל הפחות לקראת המחזור ה-11. לצד הבשורות הלא טובות, במועדון הצפוני יכולים להתעודד מהעובדה שסמואל בראון שעדיין לא שיחק העונה חזר לאימונים מלאים והצפי שגם הוא יהיה בסגל אחרי הפגרה.

    בהיעדר שכר, סטפן מילושביץ אמור לקבל את הקרדיט בהתקפה. בנוסף ישנה התלבטות בין ידין לוגסי לקשר הרומני אובידיו ביק. "ברור שמכבי חיפה זה המשחק הכי קשה שיש", אמר שחקן בקבוצה, "אבל המצב שלנו לא טוב ואנחנו חייבים כל נקודה".

    עוד בוואלה!

    יעקב שחר יציין מול קרית שמונה את משחקו ה-1,000 כבעלי מכבי חיפה

    לכתבה המלאה
    שחקן עירוני קרית שמונה, סטפן מילושביץ'. מאור אלקסלסי
    הזדמנות מחודשת. סטפן מילושביץ'/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו 39 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 14:19 בניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

    * ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) היו שמונה ניצחונות ירוקים, כולל רצף של שבעה שנעצר במפגש הקודם, עם אותו שער דרמטי של מייק אמנגה ב-1:1 שדחה למכבי חיפה את חגיגות האליפות.

    * גם בעונה שעברה נפגשו הקבוצות במחזור התשיעי ואז מכבי חיפה ניצחה 0:3 בחוץ. הפעם הראשונה בה התעמתו במחזור התשיעי הייתה ב-2011/12, אז קרית שמונה ניצחה 0:3 בקרית אליעזר והמשיכה לזכייה באליפות ההיסטורית. אדריאן רוצ'ט הוא השריד היחיד מאותו משחק, כשברק בכר היה אז עוזר המאמן של המנצחת.

    * מאז עזב את קרית שמונה, בכר אימן מולה 13 פעמים בליגה והשיג 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. שני ההפסדים היחידים שלו היו בגביע.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 19326

    משחקי השבת:

    הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
    הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
    בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
    מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully