וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "שווים יותר מהמיקום שלנו". שמחה בנתניה על זימון גנדלמן

5.11.2021 / 11:54

מאמן הפועל ירושלים אופטימי לקראת המשחק מול היהלומים (שבת, 15:00, ספורט3). הקשר שזומן לנבחרת הביא "גאווה" לקבוצה של בני לם

מחזור 9הסתיים06/11/2021
הפועל ירושלים
  • אגדה (46)
  • אגדה (75)
1:2
  • (34) גויאגון
מכבי נתניה
קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר שהשיגה ניצחון ראשון העונה, הפועל ירושלים תארח מחר את מכבי נתניה בתקוה להמשיך ולהתקדם במעלה הטבלה. המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "עבדנו קשה כל השבוע על מנת להתכונן למשחק מול מכבי נתניה - יריבה מאוד כישרונית, עם אנרגיות גבוהות, מאתגרת. אנחנו מקבלים אותם בתקופה חזקה שלהם, נצטרך לדעת להתמודד ולהשיב באנרגיות משלנו. הניצחון בשבוע שעבר שימח מאוד את המערכת שלנו - כולנו יודעים שאנחנו שווים יותר מהמיקום בטבלה, עם עוד קצת ניסיון בליגה הזו, וזו הייתה הוכחה עבור החבר'ה הצעירים למה הם מסוגלים. אני יודע ומאמין בכל לבי שהם מסוגלים לעוד הרבה יותר מזה. אנחנו רוצים לייצר מומנטום ולצאת לפגרה עם תוצאה חיובית - בטח כשזה בבית שלנו, מול הקהל הנהדר שלנו".

הקשר גוני נאור אמר: "כולנו מאושרים אחרי המשחק שלנו מול פתח תקוה, וכמובן מהניצחון הראשון. זה כל כך מגיע לחבר'ה הנפלאים פה במועדון. מקצועית, אני מרגיש שאנחנו משתפרים ומסתגלים לליגה. יש שכר לימוד, אין אפס, כל עולה חדשה כמעט תגיד את זה. בשבת, בגלל השעה המוקדמת, נזכה ליהנות ביציע גם מקהל המשפחות המפורסם של הפועל, שנתן אוירה כל כך כיפית בשנה שעברה - ואני לא יכול לחכות כבר. בתקווה שנמשיך את המומנטום לעוד ניצחון חשוב". לרשות המאמן יעמוד סגל מלא.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, יוראי מליח, נועם מלמוד, גל מאיו, מאור ג'רסי, קלייטוס נומביל, רוסלן ברסקי, גיא חדידה, גיא בדש, וויליאם אגאדה.

מאמן הפועל ירושלים בכדורגל זיו אריה. דני מרון
אופטימי. זיו אריה/דני מרון

מכבי נתניה

מכבי נתניה ערכה היום את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר באצטדיון טדי. שיחת היום באימון הבוקר הייתה זימון הבכורה של עומרי גנדלמן לסגל נבחרת ישראל, לקראת צמד המשחקים נגד אוסטריה ואיי פארו בעוד שבוע. הקשר הצעיר הוקפץ מהנבחרת הצעירה לבוגרת ובמועדון לא הסתירו את השמחה. "הזימון של גנדלמן הוא גאווה לקבוצה, אין ספק שהוא ראוי לכך", אמרו בנתניה. המאמן בני לם ייאלץ להסתדר ללא אביב אברהם המורחק וללא יתר הפצועים - הקפטן אלמוג כהן, המגן שי קונסטנטין והקשר עדן קארצב.

לם התלבט במהלך השבוע האם להמשיך עם מערך שלושת הבלמים, עם שיר צדק, רז שלמה וגנדלמן בחולייה האחורית, או לשנות את המערך ולשחק עם שני בלמים ואז להעביר את גנדלמן לקישור, לצידו של יובל שדה שאמור לפתוח במקומו של אברהם המורחק.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, רז שלמה, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, בוריס אנו, פארפה גיאגון, אבובקאר דומביה, איגור זלאטנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביב אברהם שחקן מכבי נתניה אחרי שהורחק מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ייעדר בעקבות ההרחקה נגד הפועל באר שבע. אביב אברהם/ברני ארדוב

טריוויה

* בפעם האחרונה שהפועל ירושלים אירחה את מכבי נתניה בליגה הבכירה, היא הובסה 4:0 במאי 2000, אחרי שכבר ירדה באופן רשמי. דרקו ראיץ'-סודאר הקרואטי כבש צמד, לירון וילנר ואיציק זוהר הוסיפו.

* הניצחון האחרון של הירושלמים על נתניה בליגה הבכירה היה בפברואר 1992, אז נצח מסובי קבע 0:1 בטדי. בסיום אותה עונה נשרה הפועל ירושלים לליגה הארצית.

* אצל הפועל קטמון התארחה מכבי נתניה פעם אחת בליגה הלאומית וניצחה 2:4 בטדי. אביב אברהם הוא השריד היחיד מאותו משחק שנערך בדצמבר 2016.

* הפועל ירושלים מגיעה אחרי ניצחון הבכורה שלה ושמרה על שער נקי בשניים משלושת משחקי הבית האחרונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: טדי
קהל: 2791

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חיפה
שבת, 19:50: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:15: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
ראשון, 20:45: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully