וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו בפראג לאחר שימוש בפירוטכניקה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 20:22

בלגן לפני המשחק של הירוקים מול סלביה פראג: האוהדים השתמשו בפירוטכניקה ונעצרו אחרי עימות עם שוטרים מקומיים (22:00, ספ'2). צפו ברגע המעצר וגם במפגן האוהדים

אוהד מכבי חיפה משליך אבוקה ונעצר בפראג/לפי סעיף 27/א' לזכויות היוצרים

שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו הערב (חמישי) בפראג בשל שימוש בפירוטכניקה ברחבי העיר. השניים ישלמו קנס וישוחררו.

כ-3,000 אוהדי מכבי חיפה קיימו היום בצהריים צעדה ברחבי פראג, בסיומה יגיעו אל האצטדיון בו יתקיים המשחק הערב (חמישי, 22:000 בספורט2) בין סלביה פראג למכבי חיפה. אמש אלפי אוהדים הגיעו לבית המלון בו מתאחסנת הקבוצה ושרו לשחקנים ולצוות המקצועי, כאשר הדבר עורר התרגשות רבה בקרב השחקנים. "זה היה פשוט מטורף לראות את מה שקרה פה", אמר שחקן בכיר בקבוצה, כאשר אפילו הזרים, שחלקם ראו דבר או שניים בכדורגל האירופאי, אמרו שזה מחזה שקשה לראות גם במקומות אחרים.

אוהדי מכבי חיפה בפראג. מתוך טוויטר, צילום מסך
הלהיבו את השחקנים בפראג. אוהדי מכבי חיפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

התהלוכה צפויה להתקיים בליווי משטרה, כאשר אוהדי הירוקים הבהירו גם להנהלת המועדון שהמטרה היא לעודד ולדחוף את הקבוצה ולא לנסות להיתקל בפרובוקציות עם אוהדי המארחת.

בצד המקצועי, בחיפה יחכו בשעות הקרובות לראות כיצד מרגיש הבלם בוגדן פלאניץ', אך ההערכה היא שהסיכויים שייעדר מהסגל או לכל הפחות לא יפתח בהרכב גבוהים מאוד. הבלם לא חש בטוב מאתמול אחרי הצהריים, גם בשעות הלילה המשיך להרגיש לא טוב. אם תחושתו לא תשתפר משמעותית בשעות הקרובות, הבלם לא יעמוד לרשותו של ברק בכר.

צפו באוהדים חוגגים כמה רגעים לפני הגעת השוטרים

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות בפראג/לפי סעיף 27/א' לזכויות היוצרים
בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי להיעדר. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

בנוסף, המאמן מתלבט בעיקר לגבי החלק הקדמי, כאשר ההתלבטויות העיקריות הן בין גודסוויי דוניו לבן שהר ובין דין דוד לעומר אצילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully