וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים פתח קורס "ספורט סטארט אפ ומדיה" ליום שאחרי הפרישה

31.10.2021 / 8:49

הארגון ממשיך לנסות להעניק לשחקנים ולשחקניות כלים להצליח אחרי הקריירה במגרשים: "לא צריך לחכות לפרישה בשביל ללמוד ולחשוב על היום שאחרי"

כנס ארגון השחקנים והשחקניות/באדיבות ארגון השחקנים והשחקניות

ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל בשיתוף 'קולוסיאום ספורט' וההסתדרות, יפתחו ביום שלישי הקרוב את המחזור השני של קורס 'ספורט סטארט-אפ ומדיה'.

אחרי מחזור ראשון מוצלח שהוציא כמה שחקני כדורגל בוגרי הקורס אל עולם ההייטק, ביום שלישי הקרוב יפתח בבניין ההסתדרות בתל אביב המחזור השני של קורס ספורט סטארט-אפ ומדיה בו ייקחו חלק כ-20 ספורטאים ביניהם שחקני כדורגל מליגת העל והליגה הלאומית, שחקניות כדורגל ושחקניות כדורסל. בין הספורטאים שיתחילו את הקורס: עומרי בן הרוש, ניסו קפילוטו, שחקנית הכדורסל דניאל רבב, רון שושן, שחר הירש, דור ז'אן, אריק יאנקו, אופיר בנבנישתי, ארד בר, סהר חסון, סילבי ג'אן ועוד.

הקורס הוא פרי יוזמה של ארגון השחקנים והשחקניות בצוותא עם חברת 'קולוסיאום ספורט' בהנחיית תומר יהודיין. המטרה ששם לעצמו הארגון הוא לתת לשחקני הכדורגל בפרט ולספורטאים בכלל, את הכלים להצלחה ביום שאחרי הקריירה. בין הכלים הניתנים בקורס: מינוף הרשתות החברתיות והמדיה, רכישת הזדמנויות עסקיות בתחום ניהול הספורט והיזמות, סיורי שטח בחברות הייטק וסטארט-אפ והתנסות בטכנולוגיות מתקדמות, מפגשים עם אנשים מובילים בתעשייה והענקת כלים מעשיים להשתלבות בעולם ההייטק.

ארגון השחקנים והשחקניות. ארגון השחקנים והשחקניות, אתר רשמי
(צילום: ארגון השחקנים והשחקניות)/אתר רשמי, ארגון השחקנים והשחקניות

בשבוע שעבר התקיים מפגש חשיפה לקורס במשרדי חברת WSC Sport בו לקחו חלק למעלה מ-100 ספורטאים ואנשי הייטק. במהלך המפגש נחשפו השחקנים והשחקניות לספורטאים פעילים וספורטאי עבר שהתברגו בעולם ההייטק ביניהם שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש שהקים את האפליקציה Sellfee4u, שחקן הכדוריד לשעבר אבישג סומברג שעובד בחברת Wix, השחיין המעוטר בכל הזמנים גל נבו מייסד ומנכ"ל חברת SenSwim וקפטנית נבחרת הכדורסל לשער ליעד סואץ-קרני שמקדמת מייזמים חברתיים בשנים האחרונות.

שחקן העבר ועוזר מאמן סכנין, דושאן מאטוביץ', שסיים את המחזור הראשון של הקורס והשתלב בשנה האחרונה בעבודה בחברת הייטק, מספר: "בקורס הזה קיבלתי כלים ורעיונות לאיזה כיוון אני רוצה ללכת בעולם של טכנולוגיה וספורט. קיבלתי בעקבות כך הזדמנות לעבוד בחברת הייטק שנותנת לשחקנים כלים לעשות אימונים אישיים באמצעות אפליקציה שמורידים לפלאפון. אני חושב שלא צריך לחכות לסוף הקריירה בשביל ללמוד ולחשוב על היום שאחרי. אני כבר בתחילת הקריירה התחלתי ללמוד. כשחקנים פעילים צריכים לחשוב קדימה ולבנות את העתיד".

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקניות והשחקנים: "כשחקן עבר שיצא אל עולם חדש בגיל 35, שמנו דגש את החשיבות להתחיל כבר בגילאים צעירים יותר לתת את הכלים לשחקנים. את האפשרות להצליח ביום שאחרי הקריירה. בקורס השחקנים ילמדו איך לגשת לראיון עבודה, איך להתנהל בעבודה שהיא לא כדורגל, אלו דברים שהשחקנים לא מקבלים במהלך הקריירה. הקורס למעשה מקנה כלים שיעזרו לשחקנים להיכנס לעולם ההייטק, לדעת להתנהל בצורה פיננסית נכונה. כדורגלנים רבים מוצאים את עצמם אחרי גיל 30 יוצאים אל העולם ללא כלים, לעומת אנשים אחרים שאינם ספורטאים ובגיל 21 מתחילים את הקריירה שלהם. הארגון דאג גם ל-25 מלגות על מנת להנגיש את הקורס לכמה שיותר ספורטאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully