וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הקריאות האנטישמיות נגד מכבי חיפה: אוניון ברלין נענשה בסגירת שני יציעים

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 12:43

אופ"א הענישה את הגרמנים בעקבות התנהגות אוהדי אוניון במשחק מול הירוקים לפני כחודש. ביציעים הריקים תונח כרזה עם הכיתוב "לא לגזענות"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

אחרי הקריאות האנטישמיות של אוהדי אוניון ברלין במשחק במסגרת הקונפרנס ליג נגד מכבי חיפה, אופ"א קבעה היום (שישי) את עונשה של הקבוצה הגרמנית. על פי פסק הדין שניים מיציעי הקבוצה ייסגרו במשחק הבא נגד פיינורד, זאת בעקבות "התנהגות גזענית" של אוהדיה.

אוהדי אוניון ברלין. GettyImages
נענשו בסגירת שני יציעים. אוהדי אוניון/GettyImages

בנוסף על כך, במקומות שיתפנו ביציעים הסגורים, אוניון ברלין תצטרך לשים באנר עם הכרזה "#NoToRacism" (לא לגזענות), זאת כדי לקדם את המאבק בתופעה הזו. משחק הבית הבא של אוניון ברלין ייערך כאמור נגד פיינורד ב-4.11. המשחק נגד מכבי חיפה נערך לפני כחודש ובו הגרמנים ניצחו 0:3, אך במכבי חיפה באו בטענות קשות מאוד להתנהגות הקהל המקומי.

כזכור, המועדון לא נותר אדיש למקה הזה והוציאה הבהרה בנוגע לאירועים מהמשחק נגד מכבי חיפה. הקבוצה הגרמנית פרסמה באתר הרשמי שלה מכתב, עליו חתומים כל ארגוני האוהדים המוכרים של המועדון, שהבהירו את המקרים. בנוסף, אוניון גם הרחיקה לכל החיים אוהד שזוהה כאחד האוהדים שהשמיעו קריאות אנטישמיות במשחק.

בהודעה של אוניון נכתב: "זו הצהרה מצד כל מועדוני האוהדים הרשומים של אוניון ברלין לגבי האירועים האנטישמיים מהמשחק נגד מכבי חיפה והיא ממואנת לשני המועדונים", נכתב שם, "ארגוני האוהדים מרחיקים את עצמם מכל תקרית אנטישמית או אלימה שהייתה במשחק. אנחנו רק יכולים להגיד לאוהדים ולאנשים שאחראים על מכבי חיפה שאנחנו מתנצלים מאוד על התקריות ולא נסבול אותן. בפעם הראשונה מאז הבנייה של האצטדיון האולימפי בברלין על ידי הנאציונל סוציאליסטים קבוצה ישראלית שיחקה בו במפעל בינלאומי רשמי. התמלאנו בגאווה ושמחה שאוניון זכתה לארח את המשחק הזה והיינו מודעים לכך שיש לנו אחריות גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully