וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיטורים? הנהלת הפועל ירושלים תיפגש הערב עם אורן עמיאל

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 11:05

אחרי ההפסד לסטאל אוסטרוב בליגת האלופות, שמציב את האדומים על סף הדחה, אפשרות הפרידה מהמאמן עומדת על הפרק. הוא ייוועד עם המנכ"ל גיא הראל לאחר החזרה לישראל

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי לילה נטול שינה, הפועל ירושלים החלה הבוקר (חמישי) במסע חזרה לישראל. ההפסד המביך 76:65 לסטאל אוסטרוב, שדירדר אותה למאזן 3:0 ומציב אותה כפסע מעוד הדחה מוקדמת מליגת האלופות, וכעת נראה שהאדומים עוברים לפסים מעשיים בניסיון לבצע זעזוע ושינוי.

הקבוצה תנחת בארץ מטיסת המשך בשעות אחר הצהריים, ובערב תתקיים פגישה בין אורן עמיאל למנכ"ל המועדון גיא הראל. מעמדו של המאמן מתערער מיום ליום, ונראה כי פיטוריו בהחלט עומדים על הפרק.

אורן עמיאל, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לזעזוע? עמיאל/ברני ארדוב

"כל מה שאני אומר, יישמע כתירוץ", הודה עמיאל בסיום המשחק בפולין. "הניצחון הגיע להם. הם היו טובים יותר מאיתנו ושברו אותנו בדקות ספציפיות ברבע השלישי וברבע הרביעי. נצטרך למצוא דרך לשחק כדורסל יותר טוב".

בהתאם לתוצאות הפגישה, תתקבל החלטה בנוגע לשינוי בסגל, כשהאדומים כבר החלו בחיפושים אחר סנטר זר שעשוי להחליף את ת'ון מייקר. ביום ראשון תארח ירושלים את הפועל חולון במסגרת ליגת העל, ותשוב למסגרת האירופית בעוד שבועיים - בניסיון לתפוס בכל זאת את הרכבת לפליי-אין על הכרטיס לטופ 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully