וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד בוסקילה חשפה שמאמנה התעלל בה: "הייתי בולמית, אוכלת מהזבל"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:28

הספורטאית האולימפית לשעבר בווידוי קשה ב"הישרדות": הוא היה צורח עליי 'סגרי רגליים יא זונה', פיתחתי הפרעות אכילה, הייתי מרוסקת, חיטטתי בפחים לאוכל"

הספורטאית האולימפית לשעבר ורד בוסקילה בווידוי אישי וחושפני, מתוך "הישרדות VIP"/באדיבות רשת 13

נציגי עולם הספורט תופסים את תשומת הלב על המסך ומחוצה לו ב"הישרדות VIP" כאשר במקביל ליריבות החדשה שנוצרה אתמול בין דודו אוואט לבין אוהד בוזגלו, בפרק ששודר אמש (רביעי) השייטת האולימפית לשעבר, ורד בוסקילה, חשפה את ההשפלות הקשות שספגה ממאמנה בעבר. בוסקילה (38) שיתפה את חבריה בשבט ליבולן במונולוג שיצא ממעמקי לבה: "הרבה פעמים כשאנשים מסתכלים מהצד על ספורטאים אולימפיים, הם רואים רק הצלחות או מודל לחיקוי וסמל למצליחנות. הדרך שלי הייתה טיפה שונה. הייתי ילדה סופר חוצפנית, פרחולה בת ימית, והמאמן היה מאוד מאוד קשוח. אלו היו אמירות מאוד קשות, אם הייתי יכולה לעמוד באיזשהי צורה זה היה לצרוח עליי 'סגרי את הרגליים יא זונה'". היממה את חברי השבט.

מי שייצגה את ישראל בשלוש אולימפיאדות וכעת מתמודדת בקרב על הזכייה במיליון על האי בפיליפינים סיפרה איך השפיעה עליה מערכת היחסים עם מאמנה בעבר: "ככל שהתבגרתי השיטות שהוא השתמש בהן היו מאד שתלטניות והיה המון טרור כזה וממש פחדתי ממני. לא הייתה שם הטרדה מינית אבל היו המון מניפולציות רגשיות והתעללויות מילוליות ובגדול, הפכתי מלהיות ילדה עם המון ביטחון וחוצפה למישהי שקצת מובלת ומרצה ולא לגמרי עומדת על שלה. זה היה מה תלבשי, עם מי תלכי, עם איזה בנים תדברי ופשוט פיתחתי הפרעות אכילה - זו הייתה הדרך שלי להתמודדות".

"הייתי גם בולמית וגם הייתי עושה צומות של שבועות. אני בשלב הזה הייתי ספורטאית אולימפית, אלופת עולם, סגנית אלופת עולם, סגנית אלופת אירופה. מבחוץ כולם רואים מודל לחיקוי ואני מבפנים די מרוסקת. ואנחנו מחליטים שאנחנו נוסעים לחודשיים ואני מוסרת לו את הארנק והוא מחליט בשבילי מה אני אוכלת, כמה ואיך, והפכתי להיות סוג של חיה שמחפשת אוכל מבלי שאני יכולה לשלם עליו כי אין לי כסף. הייתי הולכת לסופרמרקטים וגונבת, הייתי הולכת לקולנוע וגיליתי שאנשים זורקים לזבל הרבה מאד אוכל, אז הייתי פשוט אוכלת מהזבל. זו הייתה חוויה קשה והיום זה מאחורי ואני חיה עם עצמי בשלום. עשיתי דרך מטורפת בעניין של הדימוי העצמי ושל אהבה עצמית. בסופו של דבר היום אני אוהבת את עצמי", סיפרה בוסקילה, שכמובן לחיבוק גדול ותמיכה מחברי השבט שלה שהופתעו מהגילוי הכן.

הישרדות 2021, ורד בוסקילה. רשת 13, צילום מסך
עברה מסע ארוך וקשה. בוסקילה ב"הישרדות"/צילום מסך, רשת 13
שייטות 470 ישראליות ורד בוסקילה גיל כהן בתחרות ווימות'. GettyImages
"הרבה פעמים כשאנשים מסתכלים מהצד על ספורטאים אולימפיים, הם רואים רק הצלחות או מודל לחיקוי וסמל למצליחנות. הדרך שלי הייתה טיפה שונה". בוסקילה בים/GettyImages

לאחר התוכנית התראיינה ספורטאית העבר ל"צינור", התוכנית הלילית של רשת 13, ושם הרחיבה על הנושא וסיפרה: "הייתי לבד לגמרי בתוך הדבר הזה, בגיל צעיר למדתי שיכול הסתרה וחייתי חיים כפולים. אם הייתי משתפת את המשפחה שלי הם היו מוציאים אותי מהספורט. לחטט בפח היה השיא של האירוע, אבל זה היה עוד הרבה שנים לפני שהתמודדתי עם קשיים ועם מערכת יחסים (עם המאמן) לא מאוזנת עם חצייה של גבולות. התחושה הכי קשה הייתה הבדידות. אם היה לי את האומץ לשתף אז - הייתי מתמודדת הרבה יותר טוב".

בוסקילה נשאלה מה הייתה נקודת השפל הכי גדולה שלה בהתמודדות הלא פשוטה והשיבה: "זה היה באוסטרליה עם הסיפור של הזבל שהיה איזשהי עליית מדרגה לאירועים שקדמו. לא סתם אני מציפה את הנושא, המוגנות בספורט היא הדבר הכי חשוב וזו משימת חיי".

איך המאמן עצמו הגיב למונולוג שלך? "לא יודעת, אנחנו לא מנהלים שיחות בשוטף, יש לנו מערכת יחסים 'בסדר' ומנומסת, אני מניחה ויכולה לדמיין שזה לא נוח. החיים קשים. גם לי לא נוח ולא היה לי נוח. הוא מבין שמשהו לא בסדר, לצערי מעולם לא הייתה שיחת נפש. אני אשקר אם אומר שאין לו עדיין השפעה עליי לחלוטין, אבל עשיתי דרך ארוכה ואני במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully