וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות רשימת הסינון: חברי "לה פמיליה" יגיעו לנוף הגליל

27.10.2021 / 16:05

בארגון מתכוונים להתייצב למשחק החוץ למרות שבית"ר ירושלים פועלת למניעת כניסתם של מעל 40 אוהדים ותממן 35 מאבטחים כדי לסייע למשטרה בכך. המארחת בודקת את חוקיות המהלך

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

ארגון "לה פמיליה" פרסם היום (רביעי) פוסט בפייסבוק ובו הודיע: נגיע למשחק החוץ נגד הפועל נוף הגליל ביום שני הקרוב (20:15, ספורט1). ההודעה הגיעה לאחר שבוע שבו המאבק בין בית"ר ירושלים ל"לה פמיליה" עלה מדרגה, בעקבות אירועי האלימות מצד חברי הארגון כלפי אוהדי הקבוצה במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. יש לציין כי בית"ר ירושלים העבירה להפועל נוף הגליל רשימה של יותר מ-40 אוהדים שהמשטרה וכוחות האבטחה התחייבו שלא להכניס למשחק, כאשר כמות השמות צפויה לגדול עד יום ראשון. במועדון מהבירה אף יממנו תוספת של כ-35 מאבטחים מטעמם, כדי לסייע לכוחות האבטחה והשיטור לזהות את האוהדים המנועים מלהיכנס.

עוד חשוב להדגיש כי על אף שבנוף הגליל הבטיחו ליישם את מניעת הכניסה מאותם אוהדים, קיימת בעייתיות מבחינה חוקית שנבדקת על ידי המועדון ולכן הכניסה תימנע מהאוהדים רק במקרה שמשטרת ישראל תקבל החלטה על כך.

צפו באירועי האלימות בין אוהדי בית"ר ירושלים בבלומפילד

עימותים ביציע אוהדי בית"ר ירושלים בעקבות ניסיונות לעודד את קמסו מארה/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לשון הודעה "לה פמיליה": "לכלל אוהדי הקבוצה, בראש ובראשונה כמו ששמתם לב בתקופה האחרונה בחרנו לא להעלות שום הודעה, בחרנו לא להשתתף ולא לתת במה לכל ההסתה מכל הכיוונים לכל הכיוונים ברשתות החברתיות. מפה אנו קוראים לכל הקהל על כל זרמיו לשמור על איפוק וכבוד הדדי.

"לפני שבוע נפל דבר בבית"ר ירושלים, בעיקר בקרב הקהל. כארגון המוביל ביציעים, היה עלינו לעשות בדק בית וחשבון נפש עמוק לגבי כל ההתנהלות, כאשר הנפגעת העיקרית היא בית"ר ירושלים. ללא שום צל של ספק בית"ר ירושלים מעל כל אדם כזה או אחר, או ארגון אוהדים, גדול ככל שיהיה. הארגון מתנגד בצורה הברורה ביותר לכל סוג של אלימות בין אוהדי בית"ר ומגנה כל מעשה הפוגע בדרך ישירה או עקיפה בבית"ר ירושלים. אנחנו פה ונישאר פה כדי להרים את בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"במחזור הקרוב נתארח בנצרת עלית. וכמו בכל משחק חוץ, גם למשחק הזה אנו נגיע לתמוך בקבוצה. אנחנו ערים לשמועות לגבי רשימת סינון כזו או אחרת וקוראים מפה לכל מי שידו בדבר להפסיק את מופע ההסתה כנגד כל אדם כזה או אחר, לא לקחת את החוק לידיים, לבטל לאלתר את רשימת הסלקציה ולתת לכל אוהד באשר הוא את האפשרות להיכנס ולהתגייס לטובת המועדון. ניפגש בנצרת, יאללה בית"ר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully