וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שנים, מכבי חיפה תשחק עם ניקוד עצמאי באירופה

27.10.2021 / 14:11

הניצחון על סלביה פראג העלה את מאזנם של הירוקים ל-7 נקודות דירוג, דבר שיסייע להם בעונה הבאה כדי לקבל יריבות נוחות על הנייר בסיבובים המוקדמים באירופה. מכבי תל אביב והפועל באר שבע עדיין הרבה לפניהם

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

במכבי חיפה שמחו לגלות שבזכות הניצחון על סלביה פראג במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בקונפרנס ליג, הקבוצה תזכה לראשונה מזה שנים ארוכות לניקוד עצמאי בעונה הבאה אם תשחק במפעלים האירופאים. כידוע, רמת הקושי והדירוג במשחקי המוקדמות ושלבי הבתים נקבעים לפי הניקוד שיש באופ"א לכל קבוצה. הניקוד נקבע על פי ההישגים בחמש השנים האחרונות ולירוקים היה דירוג נמוך בגלל שהם לא השתתפו במפעלים האירופים במשך כמה שנים.

בעונה שעברה צברה מכבי חיפה 2.5 נקודות והעונה עוד לפני שלושת המשחקים שנותרו לה בשלב הבתים, כבר יש לה 3 נקודות ובסך הכול 7. המשמעות העיקרית היא שבחיפה צפויה להיות מדורגת סיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות - אם תהיה שם - ולפחות על הנייר לקבל יריבות נוחות יותר. מלבד הדירוג בחיפה הכניסו לקופה כבר כחמישה מיליון יורו ממענקים וזאת עוד מבלי להכליל את זכויות השידור ומכירת כרטיסים.

הירוקים עדיין צריכים לצבור נקודות נוספות כדי להיות מדורגים לאורך זמן גם בסיבובים מאוחרים. מכבי תל אביב למשל, עם 20.5 נקודות, דבר שסייע להם לקבל הגרלה נוחה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. להפועל באר שבע 14 נקודות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם גודסוויי דוניו. מאור אלקסלסי
הירוקים בקו עלייה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, הקשר חוסה רודריגס התאמן אתמול עם המחליפים וניראה שיהיה כשיר למשחק נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון. הספרדי הבהיר לאחר האימון שעדיין חש כאבים בצוואר, אך ההערכה שיהיה כשיר. בוגדן פלאניץ' ינסה לחזור ביום חמישי לאימונים ואז יתברר אם יהיה כשיר למשחק מול אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully