וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה מצרים על המחצית השנייה: "גול אחד וכולם נפלו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 7:37

אחרי התבוסה 3:0 בידי הפועל תל אביב, שחקנים בקבוצה הודו: "סתם התפרקנו". קורצקי: "לא היה לנו חוסן, צריך לבדוק מה קרה שם"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בהפועל חדרה לקחו קשה יותר את היכולת במחצית השנייה, מאשר ההפסד 3:0 להפועל תל אביב אתמול (שבת). שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "לא ברור מה קרה לנו, אנחנו קבוצה שהאופי זה הצד הכי חזק שלה. גול אחד וכולם נפלו, הפועל פתאום נראתה כמו קבוצה מליגה אחרת. סתם התפרקנו".

בהפסקה המאמן מנחם קורצקי החמיא לשחקניו ואמר להם להמשיך באותה הדרך, אך הקבוצה לא הופיעה לחצי השני. קורצקי התייחס לכך ואמר: "רצינו לשמור על התקופה הטובה, אבל היה ברור שלא נוכל לשמור על זה לעד. לחצי השני לא עלינו בכלל, הפועל השתלטה על המשחק וניצחה בצדק. לא היה לנו חוסן, אחרי השער הראשון נפנלו בכל פרמטר, היינו יכולים לחזור אבל נפלנו בפן המנטלי והפועל תל אביב ניצלה את זה, התוצאה מוצדקת".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
מחצית שנייה מעוררת דאגה. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

לקראת הפועל חיפה במחזור הבא אמר המאמן: "קודם צריך לנתח מה קרה בחצי השני. בחצי הראשון תכנית המשחק עבדה, צריך לבדוק מה קרה שם קודם. נאושש את השחקנים, נרים אותם, בסך הכל עד עכשיו עשינו עבודה טובה ואנחנו מסוגלים לעשות רצפים כאלה טובים של משחקים. אני לא קונה הפסד בשבעה משחקים, אף פעם לא קונה הפסד ולא בצורה כזאת, אבל יש דברים אובייקטייבים - המון חיסורים, המון שינויים בהרכב. אבל זה לא תירוץ, נלמד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully